Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg begynte i går (menopur), og følte meg skikkelig varm i trøya i dag... helt til jeg plutselig sto der med nåla i magen og stempelet nesten helt trukket tilbake og sprøyta full av luft. Ut igjen, ut med lufta og nytt stikk.

Tipset mitt er derfor å konsentrere seg gjennom hele prosedyren, da er det ingen sak!

Hei! Jeg og ver veldig nervøs før jeg satt inn den første sprøyten, nesten begynte å grine... Men det gikk jo bra, var ikke vondt i det hele tatt. Viktig å huske ta sprøytene til samme tid hver dag, det var kl 10 på meg. Før du stikker inn må du ha ett godt grep, slik at du kan trykke på knappen med en gang og ikke bevege pennen mens nålen er i huden.

Lykke til! :)

Annonse

Hei

Jeg skal på UL torsdag den 25.nov. UL etter 8 dager som de sa! Jeg kjører samme dose som sist til tross for at jeg er 3 år eldre nå!

Du har lavere dose,tipper du er en del yngre en meg(hvis du e født i 81?) Og da kjører de sikkert lavere pga alder?? (jeg født i 72)

Jeg måtte gå 2 ekstra dager med sprøyter sist pga små eggposer,og etter de to dagene vokste de veldig:)

Håper det går veien for oss begge:):)

Utrolig spennende tider dette her:)

yepp, er 29..jeg skal på en ekstra UL på mandag for å sjekke om jeg ikke har for høy dose..så er det blodprøve og ny UL på fredag igjen, altså 26/11.

ja, krysser fingrene fo oss nå?

hadde du forresten hørt noe om klikkelyd når man tar de sprøytene? har som sagt sett flere nevne det på dette foumet, men kan ikke huske at de på sykehuset nevne det..

Grattis, så gøy!

Hver gang jeg starter opp OG skal ta sprøyta klikker jeg en vidring først OG så knipser jeg på greia for å få ut evt luftbobler. Så skrur jeg opp til ønsket dose. Men første oppstart av ampulle rar du et klikker OG presser denne ut, da tester du Den liksom.

Nå er den første sprøyten inne:) !! og yepp, det kommer klikklyder..herregud,trodde aldri det skulle bli så vanskelig å stikke..men det var akkurat som hånda stivnet..og jeg sto der og så på..måtte puste dypt inn, og bare stikke..og det var ikke vondt, og det var ikke noe mer skrekk..tror dette kommer til å gå bra jeg.ihvertfall stikkingen, så får vi håpe at kroppen blir med..:)

er glad for at det er fredag, og snart helg! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...