Denishil Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Er nå 34 uker og lengter så sinnsykt etter appelsinjuice at jeg holder på å bli mannevond når jeg ser det hehe. Har så halsbrann at jeg tørr ikke ta sjansen, har brokk i spiserøret og har sår i halsen så det gjør VONDT å drikke syrlig drikke. Varm Hamar julebrus er det eneste som funker hehe, deilig =) Andre som har ett enormt savn etter noe?
jlille Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Spekemaaaaat!! men du, har du prøvd novaluzid? Jeg har også slitt voldsomt med halsbrann og betennelse i spiserøret +++, fikk tipset om flytende novaluzid på sykehuset, og har brukt det siden Funker bra mot halsbrann, jeg kan drikke kald brus med kullsyre og juice, til og med kaffe
Junifrue Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Støtter spekemat!! Jeg pleier å spise et helt fenalår helt av meg selv i jula, men i år har jeg jo ikke lov:( Ønsker meg fenalår i barselgave;)
tine0810 Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Enig: spekemat:-) og kjøtt som ikke er gjennomstekt...og vin..... men ikke lenge igjen nå;-)
Makko med to små gutter Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Til dere som savner spekemat, dere vet at det er helt ok om dere varmebehandler den? -Ikke helt det samme, men det stopper suget iallefall for meg. Er veldig glad i trønderfår, og det blir noen runder med ostesmørbrød med pølsa oppå osten... Jeg savner mest det å være i form! Å springe!
Student89 Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Kjenner jeg sliter med å holde meg unna rakafisk... Får helt vondt av å tenke på at jeg ikke kan spise dette i år :/ Blåmuggost... Så savner jeg å sove godt når jeg sover, trenger ikke sove sammenhengende hele natta, men bare å faktisk sove godt når jeg sover ...
Snuskomrusk Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Hvit Castello ost.. Skal pakke med meg en i fødebag'en, slik at jeg kan momse hele osten uten dårlig samvittighet når baby har kommet Kommer sikkert til å bli kvalm, men guri så jeg gleder meg!
Gjest Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 Spekemat hadde jeg sykt lyst på i begynnelsen, men ikke nå lenger Fikk tillatelse fra lege og jordmor å spise fårepølse på skiva, og etter ett par stk ble jeg lei Ellers er det ikke noe spesielt.
Sannali Skrevet 18. november 2010 #9 Skrevet 18. november 2010 Buksene mine! - bekkenet mitt - bh´er som passer. - å knyte skoene mine uten å se prikker - å være tullemamma som kan løpe og løfte og bære. Sitat: Mamma, når babyen kommer ut da kan du ... (fyll inn det som passer av fysisk aktivitet) Ellers steker jeg alltid fenalårskiver (vi er litt rare i min familie, men prøv det, de aller fleste synes det er nydeligÜ) så julematen blir som den alltid er.
MMJ+ Skrevet 18. november 2010 #10 Skrevet 18. november 2010 Fælt å si det, men jeg savner røyk noe sinnsykt. tenker på det så og si hver dag. Savner også å ligge på magen og å ikke være så sliten å tungpustet hele tiden.
:o) :o) :o) Skrevet 18. november 2010 #11 Skrevet 18. november 2010 Går litt opp og ned, men enkelte dager har jeg KUN lyst på salami på skivene mine. Hjelper ikke akkurat at det eneste sønnen min spiser, er nettopp salami. Så har jeg lyst på appelsinjuice med isbiter... namnam... Går jo ikke med halsbrann det vettu:S
Hera_75 Skrevet 18. november 2010 #12 Skrevet 18. november 2010 Vino tinto, vino blanco, vino frizzante... Og en ordentlig sinna blåmuggost!
Denishil Skrevet 18. november 2010 Forfatter #13 Skrevet 18. november 2010 Jepp, er avhengig av Novaluzid hehe, men tar bare bort for en lite periode så utfordrer det ikke mer enn jeg må hehe. Rakafisk har jeg også problemer med å si nei til, men har mine mistanker om at det blir en liten smak i løpet av jula uansett..
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 18. november 2010 #14 Skrevet 18. november 2010 Støtter Vino tinto.... har et lager som venter på meg, men er vel ikke det første jeg har lyst på etter fødselen, hehe ;-)
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 18. november 2010 #15 Skrevet 18. november 2010 Bagels med salami og brie... Mmmmmmmm! Det har vært en savn hele svangerskapet! Og i disse juletider er det selvsagt rakfisken som merkes, samt roastbiff og røkelaks.... Øl og akevitt til julemiddagen! Masse snadder man ikke var klar over hvor mye man savnet før det ble forbudt Tror forresten jeg skal fire på kravene og unne meg en goooood porsjon sushi neste gang jeg har sjansen. Sushistedet vårt har fått bare tommel opp fra mattilsynet, så da stoler jeg på at de vet hva de gjør!
23.01.11 Skrevet 18. november 2010 #16 Skrevet 18. november 2010 Å sove på magen,noe jeg ikke har fått gjort siden første semester, da foster reagerte på det allerede da. Og å drikke så mange latte/cappuchino jeg bare lyster. Fant dessverre ut at dette også er begrenset så lenge en ammer, da koffeinet går over i melken.
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 18. november 2010 #17 Skrevet 18. november 2010 smugtitter inn fra 2 tri... ser mange skriver salami..man kan vel spise det så lenge den er fersk, altså nettopp kjøpt og åpnet samme dag..det gjør jeg, men har den ligget noen dager i kjøleskap åpnet spiser jeg den ikke.. så her blir det mange salamipakker som kjøpes inn hver dag hehe.. og når det gjelder sushi så kan du jo spise det, unntatt fersk tunfisk.. jeg har spist myyye sushi i hele svangeskapet nå og sist svangerskap.. spiste 22 biter med maki og sushi bare for to dager siden hehe(var veldig sulten)men det var syykt godt, mmm:) kaffe også drikker jeg akkurat når det passer meg, blir sjeldent mer enn 2-3 kopper om dagen og noen dager er det kanskje ingen.. er ikke helt fanatisk når det gjelder sånne ting.. men alt med måte og sunn fornuft sier nå jeg hehe:) gleder meg allerede(har ca 22 uker igjen) til rakfisk, fenalår og blodig biff:)
bambi - stolt mamma Skrevet 18. november 2010 #18 Skrevet 18. november 2010 Savner kroppen min, trene, energi, å ikke være tungpustet av å reise seg fra senga om natta for å gå på do, biff som ikke er skikkelig gjennomstekt, klærne mine, å kunne sminke meg skikkelig for å ta en vin kveld med jentene...
Traveltobarnsmor! Skrevet 18. november 2010 #19 Skrevet 18. november 2010 Uff jenter nå ble jeg sulten.....!!!! Har fått fødselen unna i god tid før jul og drømmer om spekemat, juleøl, brie osv Rødvin...men det blir vel ikke så mye av det når man ammer. Men ost og spekemat skal bli nice!
Gulljentene Skrevet 18. november 2010 #20 Skrevet 18. november 2010 Spenstige oster, spennende spekemat/skinker, vin! Og å kunne sitte/ligge normalt, bøye meg fremover uten å føle at jeg kommer til å svime av
mamma til luciagutt <3 Skrevet 18. november 2010 #21 Skrevet 18. november 2010 -savner å kunne reise meg fort fra senga/sofaen -lekeslåss med samboeren -ha heftig sex -spise brieost -drikke vin -trene skikkelig -kunne gå en tur uten å få vondt i beina Men så GLEEEEEDER jeg meg til å få en nydelig liten gutt <3
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 18. november 2010 #22 Skrevet 18. november 2010 Må bare legge til at jeg kommer til å savne det å kunne spise (nesten) hva jeg vil når jeg vil og så mye jeg vil uten å være bekymret for vekta Når jula vel er omme og lillegutt har meldt sin ankomst må jeg nok begynne å begrense inntaket litt Og da har jeg i tillegg fri tilgang på alle fristelsene jeg må si nei til nå! Huff, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå