Mjølkekua Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Hun hadde en fin rytme med å sove to lurer fordelt på 4-5 timer på dagen, og så sov hun "greit nok" på natta...(mye spising, men sov i allefall til 0630). Nå denne uken har hun kuttet ned til 2 timer fordelt på tre lurer, og våkner før kl 6 på morgenen... ;-( buiuih.. Er nok introduksjon av fast føde kanskje (hun får litt midt på dagen), men ikke godt å si. Er straks 5,5 mnd.. Jeg som skrev om drømmebabyen i et annet innlegg her inne tidligere denne uka ;-p
pip pip Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Kjenner til det. Hadde en veldig fin sove baby jeg og, men alt snudde da hun ble 5 mnd. Hun sov fra hun ble lagt kl 19 og helt til 08. Uten å våkne opp midt på natten. Men så fikk hun påfyll av vaksine og ble litt forkjølet. Etter det har det ikke vært det samme. Nå våknet hun 1 el 2 g i løpet av natten fordi hun har mistet smokken sin. Sover fortsatt 2-4 t på dagen.
LittLykkelig Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Din sovebaby er vel sammen med min da.. Finner ikke han jeg heller..
sillyfilly og Olivia Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 jeg har også hatt en drømmebaby som sov hele natten og var kjempe flink å legge seg men det har snudd nå. 9 mnd.. Hun har blitt kjempe vanskelig å få lagt om kvelden og kan våkne flere ganger om kvelden før hun tar natten helt.. Har hjulpet litt å endre kvelds rutinene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå