Gå til innhold

Negativ negativ negativ - IKM idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og lurer på om jeg begynner å bli litt smågal.. :P

IKM idag og tok en test nå til mårran. Quick Response. Var negativ den også gitt (testet nemlig i forrige uke også - ehm, en smule tidlig :P). Det verste er at jeg går rundt og "føler meg gravid" og hadde en god del symptomer i forrige uke. Den uka her har jeg hatt mindre symptomer da. Kanskje TR er på vei likevel? Har jo hørt om flere som har testet negativt lenge etter IKM og likevel vært gravid, så håpet er jo ørlite. Jeg føler meg så dum som går rundt og "tror" at jeg er gravid og så får jeg negativ test! Dyrt blir det også :P Nå skal jeg klare å holde meg til minst tirsdag (dersom TR ikke kommer) før jeg tar en ny test.

Utrolig kjipt å drive å vente sånn her altså!!

Flere i samme båt eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikm på lørdag....e den testinga som gjør enn så nervøs,men man er så spent,man håper og gruver seg...jeg tester enda blendahvitt,men skal vente med å teste nå. veninna mi testa ikke positivt før det hadde gått en uke etter ikm.

alt er venting hehe. men utrolig spennende også.,

Skrevet

jeg tror det er veldig mangen som er i samme `` båt `` :D

Men uansett så ønsker jeg deg all lykke til :D

Skrevet

Ja, den testinga blir man helt sprø av! :P

Godt å høre at det er flere som får sen positiv test da :)

Vi får vente i spenning begge to :)

Skrevet

Ja, har forstått det sånn etter å ha lest litt forskjellig her :)

Takk for det :D

Skrevet

Dette var så godt å lese, akkurat slik jeg føler det. Tok test i dag, IKM i går, test negativ!!!! MEN mensen kommer ikke og jeg hadde flere symptomer på graviditet forrige uke, og noen nå. Så da er kanskje ikke alt håp uten enda?????? OG ja, testing kan virkelig gjøre en gal!!! Lykke til alle dere som skal teste etter hvert:-)

Skrevet

"Godt" vi er flere :) Det er kjempefrustrerende!! Var nettop ute og shoppet og skulle til å svippe innom apoteket for å kjøpe flere tester, men så måtte jeg stoppe meg selv :P Jeg skal prøøøve å være tålmodig og vente til neste uke, selv hvor hardt det blir!

Lykke til til deg også, håper du får positivt svar snart!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...