2.gangsmor til LilleSkatt Skrevet 18. november 2010 #1 Del Skrevet 18. november 2010 Hei. Er 40, venter nr 2, er i uke 7 dag 2. Har nettopp vært på tre dagers intenst seminar på jobben (Er "bare" vikar, mye å prestere på kort tid mtp på evt. forlengelse osv.) Mye prestasjons, press etc. Trivdes dårlig, mest pga selvpålagt press og følte meg superstresset i de tre dagene, magen strammet seg og kroppen stresset åpenbart, selv om jeg forsøkte å si til meg selv at ta d m ro. Også en nokså "tøff" sjef, som gjorde at jeg gikk og holdt pusten hele tiden (Bokstavelig talt i den forstand at j fikk pusteproblemer, beyngte å puste med brystet i stedte osv, klassisk når j stresser) I det hele tatt, kom hjem i går, så sliten at jeg skjønte at jeg MÅ ta en sykedag i dag, og evt. i morgen (Sjelden syk, litt vel "høy arbeidsdisiplin" )Vel, våknet opp i dag kl. 5, magesmerter og veldig smerter i korsryggen. Det ga seg ikke og jeg var redd for at, ok, dette presset har ikke kroppen tålt. Redd for å miste(Mistet i uke 8 for at halvt år siden, også da helt ny i jobb) Tenkte at kanskje hjalp hvis j sto opp og fikk lest avisen, tenkt på noe annet. Kan ikke påstå at d har gitt seg, går litt opp og ned. Saken er at j forsøker å roe meg nå, men ikke lett når smertene fortsetter. Kjenenr at d strammer seg der nede, nederste del av mageregionen, og til dels korsryggen. Spm: Noen som har GODE erfaringer med dette, at har hatt stresssmerter osv, og så takler kroppen det likevel... Ikke så vanskelig å ane hva j er redd for, klarer likvel knapt å skrive d ned... Trenger litt støtte nå...? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142573110-spenninger-i-magen-pga-stresslitt-r%C3%A5d-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 18. november 2010 #2 Del Skrevet 18. november 2010 Hei! Hvordan dette stiller seg iforhold til graviditet vet jeg ikke, men spenninger i magen pga av stress har jeg også hatt. Trodde en stund det var noe nyregreier også, pga voldsom smerte på hver side av ryggsøyla, midt på ryggen. Smertene kom i krampetak, og varte på/av 5-10 minutter av gangen. Så smertefullt at jeg ikke klarte å stå oppreist. Høres ut for at du har noe lignende, men ikke fullt så ille. Hos meg gikk d over etter jeg fikk noe smertestillende som het meloxicam av legen, men vet ikke hvordan det er å ta noe slikt når man er gravid.. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142573110-spenninger-i-magen-pga-stresslitt-r%C3%A5d-n%C3%A5/#findComment-142573173 Del på andre sider Flere delingsvalg…
2.gangsmor til LilleSkatt Skrevet 18. november 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 18. november 2010 Hm , takk for svar. Men, uansett, tankene har begynt å rulle..magespenningen har gitt seg, men redd for at det kan ha vært MA? Kan man på smerter da, tro? Nå er de helt borte, varte bare en tre timers tid. Anyone? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142573110-spenninger-i-magen-pga-stresslitt-r%C3%A5d-n%C3%A5/#findComment-142574486 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå