gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 har nesten ikke sovet i natt, brgynte rundt 02.00 i natt. med ca7-10 min mellomrom. og rundt 04.00 gikk jeg på do(igjen) og da kom d masse slim med blodtråer! og nå sitter jeg inne på rieteller.no og har alt fra 2 til 4,5 min mellom riene!! wæææ!!! har ringt føden, og de mente d var vanskelig å si om jeg var i fødsel. de sa at riene kom litt tett, men siden de bare varte i fra 20 til 40 sekunder kunne d være lureri.. så fikk bestemme selv om jeg skal reise inn. venter litt til, kanskje vi rekker og levere sønnen på 3,5 i barnehagen først! nå hadde jeg en på 50 sekunder!!! hjelpe! hun mente rien ihvertfall bør ligge på et minutt!! :) føler jeg får se beibien min snart!!!:)
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 18. november 2010 Forfatter #2 Skrevet 18. november 2010 og glemte å si at i går mårrest hadde jeg avføring 3 ganger, løøøst.. hehehe:) sikkert tarmen som tømte seg litt!!:) nå begynner riene og gjøre litt mer vondt ja, dtte må jo bare være rier?? har født engang før, men føler meg liksom ikke sikker!! føles ut som sterke mensensmerter nederst i magen pluss at hele magen blir hard! og de gjør såpass vondt at jeg må holde meg litt fast i sofaen og puste høyt! så hva tror dere, blir d beibi snart?
LL♥10♥13♥ Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 da er vi i samme båt! Holder også på her med noe jeg tror er rier. Varer ca 1 min og er i gjennomsnitt 5 min mellom hver. Tror noe av vannet har gått og blør litt friskt blod. Ringt føden jeg også, de ville jeg skulle komme for en undersøkelse på morgenen. Så nå skal jeg ta en dusj og spise litt frokost med min kjære:) Masse lykke til!!!
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 18. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2010 ååå spennende!!! da blir d beibi på oss snart da kanskje!! krysser fingrene for at vi begge får en fin fødsel! jeg sender mann og barn i barnehagen halv 8 og så reiser vi på føden og sjekker hvis d fortsetter slik! blir ihvertfall bare vondere og vondere!! kjenner nå at dette har jeg ikke så veldig lyst til alikavell:P:P hehehe.. masse lykke til!!! førstemann!!
bassegutten Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Så utrolig gøy når ting endelig har begynt å skje:) er såå sjalu på dere begge som snart får treffe deres småtroll! Har termin i dag, men ingen tegn til fødsel på meg enda:( dere får sende meg litt fødestøv? :-) ønsker dere begge masse lykke til med fødsel og barsel, heldiggriser! venter spent på fødselhistorie etter hvert
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 18. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2010 sender masse fødestøv************ men akkurat nå synes jeg ikke jeg er så heldig.. uff så vondt d gjør! håper ting skjer fort.. men jeg vet jeg er heldig altså, akkurat en uke til termin til og med! skal oppdaterer etterhvert!!:)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Spennende!! Syns å huske at mine rier sjelden varte mer en 40 sekund av gangen og kom med 6-10 minutters mellomrom. Jordmor sa til meg at hun var usikker på om det var rier, men glad jeg fikk komme på sjekk, for jeg fødte på under 2 timer etterpå. Så håper du får dra på føden snart da LYkke lykke til!
lovina Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 Så spennende!! Masse lykke til begge to )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå