snuppaimagen Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 jeg får ikke sove pga beina mine og all den syra i magen.. noen tips til hva jeg kan gjøre for å få sove godt om nettene igjen? også lurte jeg på om d er noen som vet om man kan få vann i beina av magnesium og jern tabletter?
Trollmor til 2 Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Min jordmor anbefale meg å drikke et stort glass med varm melk rett før jeg legger meg. Har ikke prøvd det enda, men det er jo verdt et forsøk? Andre gravide har hatt god hjelp av å spise bananer mot urolige bein. Har også sett mange råd om ullsokker på beina mot leggkramper og urolige bein. Å ligge på høyre side er ikke så bra hvis du sliter med mye halsbrann. Ryggleie eller venstre side er mye bedre. Det er fordi at musklene som holder lukkemuskelen i magen lukket slapper av når du ligger på høyre side. Det er helt forferdelig å ikke få sove om natta. Spesielt hvis du vet at du må på jobb dagen etter... Jeg har tre-fire netter bak meg med lite søvn nå, så i dag skal jeg ta det veldig med ro hjemme her. Med GOD samvittighet =) Så vidt meg bekjent skal man ikke kunne få vann i kroppen av magnesium og jern. "God bedring"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå