Gå til innhold

hjelp til navn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Odin?

Trym ?

Theo?

Peter?

Paul?

Adam?

termin snart. Bytter hele tide på favoritten over...(men vil ikke påvirke dere med å si hva set er) hjelp. Tar også i mot andre gode forslag../deres favoritter

Mange fine navn utgår fordi nær slekt heter det. De fleste bestefedre er allerede blitt gjor ære på av denne guttens søskenbarn/tremenninger/bror:-/

HJELP!

TAKK!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Odin er veldig fint..

Jeg har en gutt som heter Eirik. Denne gangen venter vi på ei lita jente, hadde det blitt gutt nå så hadde vi kalt han Odin :)

Jeg synes ikke Theo er fint.....

Lykke til

Skrevet

Odin! Har en sønn som heter det, og er veldig fornøyd med det navnet:) Fått masse skryt for det.

Selv ønsker jeg Emil på nestemann (hvis det blir en gutt), men ser ikke ut som jeg får gjennomslag for det her i huset dessverre:(

Lykke til...:)

Skrevet

Theo synes jeg var finest:-) (men jeg ville valgt Theodor tror jeg...)

Skrevet

Theo og Emil heter mange...

Peter er fint og blir ikke like oppbrukt som andre navn :)

Skrevet

Peter er veldig fint! Jeg venter jente, men hvis det mot formodning blir gutt så blir det Petter. Hvis jeg ikke hadde hatt venninner med barn med navn Eirik og Erik tror jeg vi hadde gått for det.

Skrevet

Theo eller Odin ville jeg valgt!

Skrevet

PAUL! :) Synes det er et kjempefint navn, men trodde jeg var den eneste :P Da unngår du ihvertfall at ungen heter det samme som "alle andre" :)

Skrevet

Theo eller Adam! Ask kanskje?

Skrevet

Trym syns jeg er så fint. Tenkte på det selv også.

Odin kommer på andreplass.

:)

Skrevet

Jeg er veldig glad i Trym. Dersom jenta i magen hadde vært gutt sku han hett Trym,

Synes Theo også er søtt :)

Skrevet

Hm. Vanskelig.

Adam synes jeg var flott da. Liker de fleste på listen din jeg. Theo faller dårligst ut.

Skrevet

Theo er nydelig...men jeg ville også valgt Theodor som en over ;) lykke til! Sliter jeg også..men hos meg jente navn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...