Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Naboen var nettopp og dundret på døra mi og sa jeg måtte skjerpe meg. Jeg satt og snakket med søstra mi på telefonen, inne i min egen stue og jeg snakket med helt vanlig innestemme :-( Selv om jeg har flyttet til blokk må jeg vel kunne snakke med folk på telefonen etter klokka 23? Eller hva er vanlig i borettslag?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 hihihi.. overfølsom nabo du må slite med Normal oppførsel er noe en kan drive med uansett klokkeslett, det er overdrevent bråk som snekring, fest, høy musikk osv en ikke skal drive med
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Huff, ikke sant? Jeg ble helt satt ut her. Dessuten vekket hun barna mine med bankinga si og det tok over en halvtime å roe dem :-( Får håpe hun bare har en dårlig dag (eller natt må vi vel si).
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Har nettopp flyttet i blokk selv, og hører fint lite til mine naboer. Hender jeg hører dem gå over gulvet, eller kan synse at de har på tven. Selv har jeg snakket i tlf, sett tv, og spilt musikk for meg selv (normalt volum, ikke høyt) til langt utpå nettene selv på ukedager, uten at det er noen som har reagert på det. Kanskje du har fått deg en surpotte til nabo, som leter etter ting å pirke på, og dermed har ørene og øynene på stilk. Bor en slik i oppgangen ved siden av meg har jeg hørt, og han er styreleder for borettslaget åttpåtil, så det er ikke bare bare for de han har sett seg ut. Klager f.eks på røykelukt fra en leilighet i 1.etg når han selv bor i 3.etg, og ingen andre naboer kjenner det. Helt fantastisk vet du Det vil nok alltids finnes noen slike. Man må jo bare la det prelle av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå