Snellamedto Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Bare lurer på hvordan ståa er rundt omrkring.. Selv har jeg vært sykmeldt i en måned pga bronkitt i første omgang, og deretter var jeg fullstendig utslitt og sliten. Begynner i 50% på mandag og håper det går greit selv om bekkenet ikke er helt stabilt om dagen. Er 30+0.
Gjest Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Jeg er 28+5 og har vært 100% sykemeldt i 2 dager nå fordi jeg har null energi og er veldig kvalm. Hadde komplikasjoner på slutten forrige svangerskap, så legen har bedt meg om å ta det helt med ro.
knekkebrød Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Var ikke sykemeldt (er nå i uke 42) i det hele tatt. Klart at man kan få noen sykdommer i graviditeten men man er jo ikke syk om man er gravid. Vel vel... stå på!! Bekkenet er ikke godt nei men viktig å tenke på at det går over..
Junifrue Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Jeg er 28+2 og har alt vært sykemeldt i 2 måneder? Hmmm, har gått myyye fortere enn jeg trodde det kom til å gå. Var først sykemeldt pga at jeg ikke gikk opp i vekt og hadde lav hb, da dette hadde stabilisert seg var bekkenplagene blitt så ille at jeg ikke kommer meg tilbake på jobb... Er fortsatt noenlunde mobil, trenger ikke krykker og kommer meg ut av senga selv, men en tur på butikken er nok til at jeg må ligge (ikke nok å sitte) på sofaen et par timer...
Lillemy89 Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 jeg er 33+4 og har vært sykemeldt 100 % siden uke 22. da formen var helt på bånn. kastet opp hvor enn jeg var, og fryktelig svimmel. dette avtok etter 8 uker. og da skulle jeg bare ha en uke hjemme å komme meg på før jeg startet i jobb igjen. men da ble jeg jammen meg innlagt på sykehus med en fødsel som startet. men de klarte å stoppe den. så nå ligger jeg på sengeleie helt frem til termin =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå