Gjest MMJ Skrevet 17. november 2010 #1 Del Skrevet 17. november 2010 Har jo så lyst på en baby til. Men er så redd jeg begir meg ut på noe som jeg i ettertid kan "angre"...spørsmålet er om jeg vil være i stand til å gi dette barnet like mye kjærlighet og omsorg som jeg ønsker... Jeg har to barn fra før av, og det er selvsagt viktig at jeg klarer ivareta dem først og fremst, før jeg får et barn til? Formen min er "god nok" nå... for jeg jobber kun 50%... og jeg føler familielivet er veldig fint slik som det er nå. Går foresten ikke på noen medisiner... gjorde det før, men ble så trøtt av dem og de hjalp ikke mot verken, så slutta. Har du lyst til å se litt på fremtiden min i forhold til barn? Om det er en "god" ide, eventuelt når jeg blir gravid og hvilke kjønn det blir? Født 150380 Bare sånn i farta, om du ser noe.... vokser svulsten jeg har i lilehjernen mere? Den har ikke vokst på 1 år nå... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142572822-rosene-har-du-lyst-til-%C3%A5-gi-meg-noen-r%C3%A5d-jeg-sliter-veldig-med-smerter-i-hodet-men-har-s%C3%A5-lyst-p%C3%A5-ett-barn-til-er-det-da-egoistisk-kommer-jeg-til-%C3%A5-angre-s%C3%A5-lenge-jeg-er-sykemeldt-50-er-formen-fin/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå