Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åhh, så flott og gratulerer som ruger.

Har sett etter melding fra deg for å se hvordan det gikk. Skjønner godt dere felte noen tårer. Håper av hele mitt hjerte alt går bra med de to eggene du har fått satt inn. To gullegg....drømmer kan oppfylles

Klem, klem

Annonse

Hei andy 69!!! har du hatt noen symtoner eller bivirkninger etter innsett av donoregg? jeg har hatt en del stikninger nesten som eggløsning men det går bra hvis jeg tar det rolig. Hvordan er det med deg? går du på medisiner? jeg går på masse medisiner 3 ganger daglig. Bruker også blodfortynnende medisin fordi jeg har kommet i overgangsalder. Det er fordi at det skal komme blod til babyen hvis jeg er . blir gravid :-)

Hei og takk for alle lykkeønskene.

Vi har kommet hjem i dag. Vi tok noe late dager i Praha etter insetting (som fant sted i Tsjekkia, Zlin). Formen min er god, nesten skremmende god, ganske trøtt da. Skulle ønske at jeg hadde masse plager for da ville jeg vært mer sikkert på at det er liv der inne. m240, jo litt stikking merker jeg også. Ellers synes jeg at jeg spiser mer enn før, oftere sulten og må tisse oftere og. Jeg tar hcg prøve allerede nå på torsdag, for da er embryoene 14 dager gamle. Kontordame lovte at svaret kan foreligge dagen etter hvis jeg tar prøven tidlig på dagen, jett om jeg gjør. Lykke til :) Jeg har en masse spørsmål til dere som har litt mer erfaring. Når tar man gravidtest hjemme? Når skal jeg bestille gyn time, og når tar man den første ul? På forhånd takk for alle svarene

Lykke til alle rugere Krysser fingrene for oss :)))

Hei andy69, kjæresten og forhåpentligvis to lovende gullegg

Kan tenke meg det var deilig i Praha på denne tiden av året. Vel fortjent med noen ferie dager etter alt sammen.

Spennende for deg å gå rundt om dagen og kjenne etter hvordan kroppen responderer etter innsett av egg. Godt å lese du har kjent symptomer og håper av hele mitt hjerte symptomene det blir flere og testen på torsdag er positiv. Blir superspennende å følge med deg på veien. Tenk du kan teste allerede på torsdag!

Har sendt storken nicket ditt og håper den finner frem

Hei hei

Bobbygirl: ja, det er så fantastisk opplevelse å se "barna" allerede i det stadiet. Håper alt klaffer, jeg er veldig optimist, kanskje det er dumt, men kan henne det hjelper å være positiv. Hvem vet?, gir uansett ikke opp med det første :) Lykke til videre med rugingen.

Stjernemagnolia: takk for gode ord, lest profilen din og ser at du måtte gjennom en del. Bra at dere kommer videre nå. Håper du får slappe godt av i jula og er klar som et egg i januar.

Klem til alle :))

hei.takk for svar andy 69!!! lykke til med testingen og vi håper på positiv test. Jeg har vært oppe 3 ganger i natt for å tisse kjempe slitsomt nesten som å være høygravid det. Jeg har stikninger men det går bra hvis jeg tar det rolig. Har hatt krampe i beina 2 netter etterhverandre veldig vondt. Det er sikkert medisinene jeg tar. jeg skal ta blodprøve 3 desemeber og 5 desember for å se om jeg er gravid. jeg krysser fingrene da.:-)

Fantastisk å lese om dere skjønne damer med lykkeeggene. Godt å lese dere merker graviditeten i kroppen. Håper av hele mitt hjerte dere blir enda dårligere fremover og embroen deres klorer seg fast!

Stjernemagnolia slapper ikke av for tiden. Har ringt noen ganger til Riksen og "mast" litt. Fikk mensen den 16 november og ringte Riksen selv om jeg ikke trengte å melde den mensen. "Min" supre sykepleier har klart å ordne et forsøk til meg og jeg startet opp den 17 november! Var på ultralyd på mandag den 22 der de fant 7 eggposer og det ble bestemt uttak nå på fredag! Kan i teorien bli innsett på mandag. Her går det unna!

Her er det spenning i hverdagen og jeg håper vi alle (meg også!) får verdens beste julegave!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...