Gjest Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Spiller det noen rolle om man tar graviditetstest om morningen, ettermiddagen eller kvelden etter ikm? (er 3 dager over ikm) Er hcg nivået alltid høyere om morningen?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Urinen er mer konsentrert på morgenen fordi du ikke har drukket på lenge. Jeg har alltid testet på dagtid, har ikke hatt nerver til å vente over natten. Testene har slått ut fordet.
Gjest Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Nei jeg holder på å hoppe i taket snart. Men skal prøve å holde meg til i morgen tidelig :-)
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Da har du jammen is i magen! Har du CB digital med ukeindikator er det lurt å teste med morgentrim for å få estimert rett antall uker! Lykke til med testingen i morgen! Fortell hvordan det gikk da!
Gjest Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Takk for det. Skal gi en lyd fra meg Om det blir om noen timer eller i morgen, får se hvor lenge jeg holder ut! Dette er jo faktisk nesten pining å gå å vente sånn som dette!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Ja, jeg må jammen si du har selvdisiplin! ) Håper du har fått positiv test nå altså! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå