Gå til innhold

åh herregud, jeg er så lei. er det ikke 3. trimester snart??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi må nok gjennom 2. tri først ;-) Men skjønner poenget ditt. Forøvrig har jeg spydd så mye nå at jeg har glemt å telle dager og uker og ser at jeg strax er ferdig her inne, og skal over på 2. om 4 dager :-)

Natta, sove godt!

Hadde vært fornøyd om det hadde vært 2 tri snart jeg!! de første 8 ukene er de desidert treigeste!! Synes jeg har visst om at jeg har vært gravid i minst 2-3 uker, men det var visst først forrige onsdag jeg fant det ut!! *sukk*

Skriver under på dette, selv om jeg gjerne vil ha med meg 2.trimester. Skulle ønske ukene i 1. tri gikk litt raskere. Fant ut at jeg var gravid på mandag og er akkurat gått over til uke 5. Mister io uke 6 i vinter så de neste 3-4 ukene blir lange og tøffe.....

Annonse

hahaha, det blir lenge å vente for deg, det kan jeg tydelig se. :)

Men det er utrolig hvor fort denne tiden egentlig går!

Jeg gleder meg til å komme dit hvor man kjenner barnet bevege seg...avtrykkene av små forblader mot hånden min....når babyen hikker...disse tingene vil gjøre ventetiden mye lettere! :)

Ja, det er sant. Jeg gleder meg og til det. Jeg synes 1 tri er uendelig langt. Jeg føler meg så crap og orker ingenting. Kvalm på jobb og kvalm hjemme etc. Jeg skal egentlig ikke klage, jeg var sengeliggende forrige svangerkskap med skikkelig hyperemesis, så at det har gått så bra nå er uforståelig for meg. Allikevel, jeg tror jeg foooort vil inn i 2 tri bare for å være sikker på at jeg ikke rammes av det denne gangen:)

Og sigh...jeg er så trøtt, men det kan man jo leve med.

Gleder meg og til små babyfotblader som hilser på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...