Jenny251210 Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Orker ikke meeeeeeeeeer av halsbrannen nå!!!!!!!!!!!!!!!!! Har det hele dagen omtrent. Skulle kjøpe sånn Gaviscon i stad, men glemte det. Endte opp med masse babyting istedet, hihi.
Blt Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Jeg har også slitt masse med halsbrann. Drikker en liter melk om dagen, for det er det eneste som hjelper.Jeg prøvde Gaviscon, men syntes ikke det hjalp noe særlig.. Men for ca halvannen uke siden festet babyen seg, og da ble det mye bedre. Selvom det ikke har blitt borte helt, er det mye bedre!
Roxiepop - nybakt mamma<3 Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Såå enig! Gleder meg til å slippe det svineriet der ja... For min del funker ikke Gaviscon i det hele tatt (noe jeg mener det burde, ettersom det smaker så pyton;) Av og til kan Link lindre akkurat lenge nok til at jeg får mulighet til å sovne da, og det er jo magisk nok. Hehe...
MMJ+ Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Har så og si ikke problemer med det lenger etter at jeg begynte med akupunktur for diverse plager for noen uker siden.
nr 4 i magen på overtid Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Åh, det er helt gyselig....... Jeg var tom for gaviscon i natt, ble ikke rare søvnen på meg. Vi får bare holde ut:) og glede oss til vi har babyen i armene våre og halsbrannen forsvinner som dugg for solen:) Ha en fin kveld:)
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Jeg knasker lovehearts om dagen, drikker melk til kveldsmat, og tar to gaviscon rett før jeg går i seng. Det er helt nødvendig ellers får jeg slettes ikke sove. Har noen liggende ved senga også, så jeg kan ta en om jeg våkner med halsebrann om natten. Det skjer ofte. Forsøker å ikke spise sure ting, men det er skikkelig vanskelig når jeg jo også har totalt dilla på klementiner.
mamma til 2 vakre stjerner Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Hei jenter:-) jeg er plaget med halsbrann. Det var et supert tips her inne om å spise lovehearts. Det funker og smaker godt!! Tar jeg noen lovehearts så forsvinner halsbrannen:-) Har tipset ei venninne om det samme og hun synes det hjelper også:-) Lykke til!!
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 Er helt grusomt! Kan våkne på natten og føle jeg ikke får puste. Må reise meg fort opp selv om det ikke er så lett nå Har gaviscon på nattbordet, men ikke alltid det hjelper. Da er det bare å helle innpå med melk. Lovehearts funker også bra 31 uker igjen, så noen uker til er det, men er kun plaget på natten som regel.
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 18. november 2010 #9 Skrevet 18. november 2010 Haha, mente jeg var 31 uker på vei, og noen uker igjen. Er helt i tåke idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå