Gå til innhold

Dilla på tannkrem og vaskemiddel.... andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greier ikke går forbi vasken uten å måtte pusse tennene eller smake litt på tannkrem. Så er det vaskemidler som lukter så godt. Elsker å vaske klær for det lukter så godt. Går å sniffer på klærna og bruker ekstra mye tøymykner og vaskemiddel. Det samme med jif:-) mmmmm skurer vask og badekar et par ganger i uken..

Andre som har rare diller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA, lukta av zalo, grønnsåpe, håndsåpe osv er skikkelig digg. Og jeg pusser tennene OFTE. Bør egentlig ikke siden det sliter bort emaljen men det er jo så digg. hehe

Skrevet

haha, jeg har det på samma måte.

Elsker å vaske klær pga lukta.. Sambo ba meg roe ned med skyllemiddel da han sa det svei i nesa når jeg hadde hengt opp klær. Bare venter på at klærne skal tørke så jeg får satt på en vask til for å "sniffe" litt mer :) Tannpussen går også 3-4 ganger om dagen.. I tillegg fått skikkelig "støv" på hjernen da jeg må vaske rundt omkring hele tiden med god såpe lukt :)

Skrevet

Hahaha! Godt å høre at det ikke bare er meg:-) Kjenner til "støv" på hjernen:-) Også er det viktig å bruke mye såpe:-) Elsker å skure og vaske for tiden:-)

Skrevet

Så rart... trodde bare det var meg :-)

Jeg er helt vill etter tannkremen her hjemme.. Har lyst til å spise den for smaken er så god. (Gjør det selvsagt ikke, men..) Nyter å pusse tennene lenge, og etterpå må jeg drikke masse iskaldt vann.

Skrevet

Da må jeg nesten spørre om hvilken tannkrem dere bruker? haha

Her går det i Sensodyne. Den hvite tuben med en sølvstripe øverst :D

Skrevet

solidox den blå med små kuler i:-) mmm fikk lyst å pusse tennene...

Skrevet

Ikke dilla på tannkrem, men har hatt dilla på vaskemidler siden tidlig på 2. trimester. Det, også bensin/diesel/olje-lukt. (sniffer litt ekstra når jeg fyller drivstoff) Luktesansen er så sterk. Det er rene nytelsen å lukte på grønnsåpe, ajax spray, gif spray, klorin....ja, alt som har med rengjøring å gjøre. Jeg elsker også duften av litt sånn gammeldagse toalett/bad, som egentlig ikke lukter godt til vanlig. Var et slikt do på lokalbutikken her borte, sikkert et do fra 50-60 tallet, med litt sånn kjerringaktig dolukt/dosåpe. Jeg satt der lenge og bare sniffa. Hahhaha, huff og huff.... høres jo bare helt tåpelig ut:p

men sånn er det. Blir litt skuffende å ikke nyte disse duftene når fødselen er overstått, men da skal jeg jo lukte på babyen :D Verdens beste duft! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...