Gå til innhold

Hva skal dere gi deres små i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten tulle på 10 1/2 mnd og lurer svært på hva vi skal gi henne.... Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer vi også på! Er vel først neste jul at vår virkelig får med seg hva som skjer. (Er seks måneder nå og synes båndet på pakkene er mest stas..) Tenkte litt å gi henne et smykke som hun kan ha. Vi har ikke dåp eller navnedag så det er lite sånt i huset om dagen. Og så finner jeg kanskje noen leker som hun kan ha glede av med en gang..

Skrevet

Jeg ga henne ingen gave ved fødsel (sånn gave til å ha og minnes) og hun er ikke døpt så jeg tenker å gi henne et smykke til den første jula. Og en leke-ting av noe slag;)

Skrevet

Ho er 3 1/2 mnd på julaften, så ho aner jo ikke om ho får no eller ikke før neste jul. Så i år skal vi åpne konto til ho og sette inn litt penger på den, så får ho glede av det senere :)

Skrevet

Tja... er jo mye man kan kjøpe. Både av klær og utstyr... Sjekk eks lekekataloger. Tips kan være gåvogn/bil, bøker, figurer fra drømmehagen, akebrett, bøker med musikk (eks Ole brum), dukker. Når vi feiret første jul sammen med vår førstefødte var hun kun noen uker gammel. Vi valgte å kjøpe putteboks med figurer + ullklær, samt at vi satte inn litt penger på hennes konto. Barna får så mange gaver likevel, så syns det var greit å sette inn penger da de er for små til å ønske seg ting. Kan være et tips:-)

Skrevet

lillegutt er litt over 4mnd på julaften, her blir det nok noe klær fra oss og en leke fra vesla, en som han vil få glede av innen kort tid. vi gjir mest for at vesla skal føle at han også får noe å at hun får gji han noe slik som hun gjir til andre.

Skrevet

Tenkte å gi jenta vår et armbånd med navn og fødselsdato på og klær til barnehage start.

Skrevet

Når de er små (<1 år) kommer vi til å gi praktiske gaver. I år blir det spleising på ny bilstol med besteforeldre + ulltøy (det trenger hun). Storebror på 2 får selvfølgelig litt mer spennende harde pakker (tror det blir briotog).

Skal jeg komme med tips til andre gaver til små barn ville jeg definitivt sagt Gåvogn.. Den ble brukt MYE fra 9 mnd alder av storebror, og er enda poppis ;-)

Skrevet

Av oldemor - Bilstol britax multi-tech eller evolva. har ikke bestemt meg

Av tippoldeforeldrene Leker og hestra votter

Av oss Gåbil og Reimadress

Av søstrene noen Leker tenker jeg

Av pys et drømmehagen pusslespill :D

Syns den 1 jula alltid er vanskelig. De elste fikk vognposer, men det tenker jeg å kjøpe til henne i bursdagsgave.

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Her blir det nok noen leker han vil ha glede av når han nærmer seg året, bla. den gåvogna med klosser i fra www.tumleplassen.no

Av foreldrene mine vet jeg han får klær og en del i ull.

Skrevet

Tror jaggu at minstemor skal få litt Janus-ulltøy i str 70 til jul i år jeg, hun har jo snart vokst ut av det vi har i str 60 allerede, og storesøster passet str 60 hele vintern så nå trenger vi litt nytt snart gitt :P Storesøster på 2 år skal få et lekekjøkken fra Ikea i år, siden hun er en veldig ivrig liten "kokk" for tiden;)

Skrevet

Hun skal få Stokke Triptrapstol av oss. Det er noe vi skal kjøpe uansett og da kan hun like gjerne få den til jul ;)

Skrevet

Vår lille mann skal få Astrid Lindgren samlepakke med DVD'er til jul.. Har ønsket meg den så lenge selv og nå har den endelig kommet ut igjen. Så det vil jeg at han skal få, ivareta kulturarven :P Den koster 1800 kr så det blir dåpsgaven også.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...