June&Lillemor Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Er 22+4 på vei å jeg kjenner jeg begynner å bli utolmodig, tiden kan ikke gå fort nok. Føler det ikke er noe å gjøre eller noe. Flere som har det slik?
78girl Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Oh yes....samme her. Er 21+5 i dag..jeg mener, hvooor sakte skal tiden gå...?? Det blir liksom litt "kjedelig" om du skjønner...? ;-)
June&Lillemor Skrevet 17. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2010 Hehe ikke sant ! Synes igrunn tiden går saktere for hver dag som går. skulle ønske man kunne gå i hi så tiden gikk fort som fy ! Selvfølgelig lillejenta i magen skal få den tiden hun trenger der inne til å modnes. Men vil Termin dagen skal være rett rundt hjørnet..
Gjest Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Syns tida går fort, men ikke fort nok til at jeg kan kjenne spark. Vil kjenne spark NÅ!!!
Maewin Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 tja, noen ganger ja, noen ganger nei. jeg har ingenting å gjøre, så det gjør at tia går sakte. samtidig begynner jeg å bli redd for flere plager så bekymrer meg for å virkelig få stor mage og hevelse og vann og alt sånt.. dessuten ble jeg satt tilbake nesten 2 uker, så skulle egentlig vært nesten uke 26 nå men er bare 23!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå