Tante Blås Squaw Skrevet 19. november 2010 #26 Skrevet 19. november 2010 Kortversjon; jeg var sjarmerende salongberuset, han var dørvakt. Etter noen uker med sjenert flørting fra min side mens han sto i døra, traff jeg ham endelig på by'n en kveld han faktisk hadde fri. Han ble med meg hjem, og siden har jeg ikke blitt kvitt ham ;o) Fem år og to nydelige småkryp siden den gang, føler meg som verdens heldigste )
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #27 Skrevet 19. november 2010 vi møttes på deiligst.no =P vi visste hvem vi var før det for vi hadde gått på samme skole noen år. men da orket vi hverandre ikke. var vel verdens største fiender uten at vi egentlig visste om det selv.. så vi snakket aldri med hverandre, men heller kanskje om hverandre! (negavtivt) men da vi hadde sluttet på skolen og noen år etter det tok han kontakt på deilgist, for han kjente meg ikke igjen! hehe.. så vi bestemte oss for å møtes siden vi ikke bodde så langt unna hverandre.. etter det gikk det fort. ble samboere etter et halvt år.. barn etter 1 år vært sammen i snart 6 år =)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #28 Skrevet 19. november 2010 Møttes i bursdag til en felles venn. Jeg bodde sammen med eksen min (var slutt, men vi bodde sammen), men flyttet fort hjem til mamma Ble fort oss to, nå 3 år etter har vi verdens fineste hund, og venter baby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå