Bergfrue Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Nysgjerrigper som sitter her. Synes det er litt spennende med sånne historier, så fyr løs! Ett dytt: Møttes dere igjennom venner? Via nettet? På byen? Helt tilfeldig på butikken? Hvordan gikk han/du frem og hvor lang tid tok det før dere var et offisielt kjærestepar? Gift? Hihi!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Vi hadde felles venner, så møtte han for første gang for ca 6-7 år siden. Da var jeg gift, så tenkte ikke noe annet enn at jeg syns han så kjekk ut. Flørta ikke eller noe.. Husker vi hadde pokerkveld en gang, hvor jeg slo han ut og han ble dritsur. Hehe... Så gikk ekteskapet mitt i oppløsning, og jeg hadde vært singel i ca 1,5 år.. da møtte jeg han på en bursdagsfest. Jeg sa hei i det jeg gikk forbi, og skulle gi han en kort hilse-på klem.. Men klemmen varte litt for lenge, så alt ble snudd på hodet Satt sammen resten av kvelden, og vips så var vi forelsket...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Jeg møtte min drømmemann på nettet. Fallt for bildet hans på et musikknettsted, og skrev noen linjer. Plutselig ballet det på seg til lange samtaler. Var egentlig ikke interessert i noe forhold akkurat da, men fallt pladask for han med en gang, og hadde dermed ikke noe valg. Den rette er den rette og da spiller timing liten rolle. Etter å ha skrevet til hverandre, og snakket i telefonen i et par måneder så kom han til meg for et par uker. Da ble jeg med han hjem etterpå, og så sa han opp jobb, hus, og pakket med seg alt han fikk plass til i bilen, og solgte resten av eiendelene sine. Så dro vi hit, til mitt hjemsted. Det er to år siden. Nå har vi kjøpt hus og venter vårt første barn sammen. Happily ever after! <3
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 I første klasse på barneskolen men sammen ble vi mange år senere på en fest.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Gikk i samme klasse da vi studerte. Aner ikke hvordan vi gikk frem. Vi bare hoppet på hverandre i første og beste øyeblikk, så var det gjort. Har vært sammen i 11 år nå, gift og ett barn.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #6 Skrevet 17. november 2010 jeg traff ham for første gang da han kjørte meg og ei venninne hjem fra byen. jeg var full som en dupp og satt i baksetet og sang om pojkarna som buser... før jeg tippet over og ba han værsåsnill å ikke svinge så fælt. det var ikke kjærlighet ved første blikk for å si det sånn. jeg klarte nemlig ikke å feste blikket engang.... traff han litt av og til da han blei vår faste sjåfør og plutselig var det oss;) har vært en humpete vei hit vi er i dag men vi har nå vært sammen i 9år og har 2 barn sammen
Gjest mphs Skrevet 17. november 2010 #7 Skrevet 17. november 2010 Jeg møtte han tilfeldig på byen en kveld verken han eller jeg hadde tenkt oss ut. Det sa pang med en gang for oss begge og jeg fikk tlf nr.hans slik at jeg skulle ringe dagen etter. Jeg ringte og vi traff hverandre igjen noen dager etterpå. Vi traff hverandre fra da av og var vel kjærester med en gang. ca. 4,5 år senere giftet vi oss. Har nå vært gift i vel 5 år og har to unger sammen.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #8 Skrevet 17. november 2010 Møttes ute på byen og hadde et helt uforpliktende forhold i flere måneder. ingen av oss var ute etter noe forhold så det passet utmerket. Men så dukket det opp følelser etterhvert da, og nå har vi vært sammen i 12 år!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #9 Skrevet 17. november 2010 Tilfeldig gjennom venner, på en koselig filmkveld møttes flere ganger med felles venner på div festligheter fremover, og etterhvert oppstod det søt musikk : )
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #10 Skrevet 17. november 2010 På en fest. Jeg vi hadde en felles bekjent på festen.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #11 Skrevet 17. november 2010 vi bodde i utlandet begge to og møttes på kveldskurs for å lære det lokale språket.begynte å gå ut å ta en øl etter disse klassene(flere i klassen var også med) og litt etter litt oppdaga vi hverandre.flytta sammen 2 mnd (!) etter at vi møttes(var faktisk nødt pga omstendigheter) så vi ble fort godt kjent for å si det slik! vi var vel et offisielt kjærestepar da tenker jeg. etter 6 år sammen fridde han og nå har vi vært sammen i 11 år,gift i 5 av de:)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #12 Skrevet 17. november 2010 Jeg drev litt på med en kar, og vi skulle ta noen øl en kveld. Den kvelden hadde han med en kamerat som jeg fikk kjempegod kjemi med. Jeg og han satt å pratet sammen hele kvelden, og hele neste kveld vi var samlet igjen. Det var helt utrolig hvor fort jeg og han kameraten fikk kjemi, og da bestemte jeg meg for å ende det som egentlig ikke var noe med han jeg drev med. Etter en måneds tid så begynte jeg og min mann å prate sammen, og vips salabim:) Nå er vi lykkelig gift, stolte eiere av et hus som vi kjøpte for to år siden snart, har ei kjempesøt valpejente i hus og nå venter vi en baby
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #13 Skrevet 17. november 2010 Vi møttes på nettet, nettby.no for å være korrekt. Begynte med at jeg skrev "haha" på et veldig morsomt bilde av han, og han sende brev tilbake. Det gikk knappe 2 dager med intens chatting og telefonbruk før han kom kjørende til hjemstedet mitt som ligger omlag 2 timer unna der han kommer fra. I ettertid har vi snakket sammen om hva førsteinntrykket av hverandre var: Jeg syns han hadde tettsittende øyne, haha - og han syns jeg hadde et rart mellomrom mellom hjørnetennene, hihi. Men vi ble til tross for det veldig betatt av hverandre fra første møte (ja, det ble litt klining på verandaen). Etter møtet tok det bare 2 uker før vi ble et par. En månde etter begynte jeg å studere i byen han kommer fra - flyttet inn på en trist liten hybel men var hyppig på besøk hos hverandre. 4 månder senere bestemte vi oss for at jeg skulle pakke sakene mine å flytte inn til han. Flyttingen viste seg å være veldig effektiv. Vi trivdes så godt sammen, og hadde det så fint at vi planla barn allerede etter 5 mnd. Etter noen forsøk kom en herlig liten krabat inn i livet vårt, og familieidyllen er komplett Nå har vi vært sammen i 3 år og planlegger nok en familieforøkelse.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #14 Skrevet 17. november 2010 Oppvokst i samme kommune (gått på forskjellige skoler på forskjellige årstrinn) og har overlappende vennekrets. Har møttes på diverse hjemmefester fra 18-20-års alder, og ble sammen da jeg var 25 og han 26. Er nå 27 og 28.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #15 Skrevet 17. november 2010 Vi møttes på nett, året var 2000. Vi er fra forskjellige land, så ikke stor sannsynlighet at vi ville møtt ellers. Det var chat relatert til felles hobby, så det var aldri snakk om romantikk i det hele. Han besøkte meg ca 9 mnd senere og skulle være hos meg i ei uke, det var nesten sjokk å oppleve at vi ble forelsket. Aldri tenkt tanken før, men vi har så utrolig kjemi. Min mor sa første gang hun møtte ham at han var The One (og det var før vi ble et par) Etterpå gikk alt rimelig kjapt. Vi hadde distanseforhold i 1,5 år til jeg var ferdig med utdannelse og så flyttet jeg til Norge. Vi giftet oss i 2003, fikk unger i 2005 og 2007, har hus, bil, båt men ikke bikkje. Vi er lykkelige.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #16 Skrevet 18. november 2010 Jeg møtte samboeren min på homsebar for 2 år siden og da var han i tilegg sammen med en mann. Vi ble bestevenner og det ble slutt mellom han og han han var sammen med, rota litt sammen i fulla og han påstod han var helt homo (folk bare himla med øynene da) Til slutt fikk jeg nok og sa, enten blir vi sammen eller så slutter vi tvert av nu sa jeg. Vi ble sammen, ble samboere og nå venter vi en sønn i midten av feb.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #17 Skrevet 18. november 2010 Via en venn, men i forbindelse med at vi alle tre tok samme utdannelse.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #18 Skrevet 18. november 2010 Vi er fra samme lille sted, men har aldri hengt i samme krets og rett etter ungdomskolen flyttet begge et stykke bort fra hjemstedet for utdanning. Møttes tilfeldig på en fest på hjemstedet da vi var i begynnelsen av 20-årene. Danset sammen og sendte noen meldinger de neste dagene. Bodde fortsatt et stykke fra hverandre, men forstod raskt at dette var verdt å satse på, så jeg pakket mine saker, søkte overflytting til høgskolen der han bodde etter ca 1 år og siden har vi bodd sammen. Er nå gift og har 2 barn
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #19 Skrevet 18. november 2010 Når vi møttes var jeg gift med faren til barna mine, definitivt ikke lykkelig og med mye styr og kaos. Jeg og min kjære begynte å jobbe på samme sted, ny oppstartet bedrift så alle var nye. Var veldig sosiale hele gjengen, selvom akkurat vi to ikke snakket så mye sammen. Jeg syntes egentlig at hele fyren var en oppblåst sjefete tosk! Men vi snakket utrolig lett sammen. Så ble jeg og bf enige om at nok var nok. Pga at dette skjedde akkurat før ferien og det allerede var avtalt at han og barna skulle dra på ferie alene til hans foreldre så ble jeg igjen å jobbet. Det ble endel meldinger og en fest, også var det en som begynte å komme snikende på besøk etter jobb. hehe.... Siden vi jobbet sammen og han indirekte var sjefen min måtte vi nesten finne ut om det bare var en greie eller noe seriøst før andre fikk vite det. 4mnd senere hoppet vi ut i det å ble sammen, jeg sluttet på jobben siden vi ikke ville jobbe sammen. 8mnd senere flyttet vi og mine to unger sammen og 10mnd etter det flyttet vi inn i leiligheten vi har kjøpt sammen. Nå har vi vært sammen i litt over 2år. Vi stortrives, ungene stortrives og vi snakker om å bli flere. Livet er herlig! (selvom det har vært tøffetak og harde dager innimellom så er de definitivt verdt det)!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #20 Skrevet 18. november 2010 Vi møttes en festlig og fuktig aften på byen, satt tilfeldigvis ved bord ved siden av hverandre i baren. Jeg student han i militæret. Jeg kommenterte til mine venninner at av de fire kompisene på bordet ved siden av var det bare en det som passerte kontrollen min he he..Vi flyttet sammen etter en uke, stormforelsket, og alle lo og ristet på hodet. Det er nå 19 år siden, og vi er gift og har det finfint;)
Miztery Skrevet 18. november 2010 #21 Skrevet 18. november 2010 Sommeren da jeg var sytten år jobbet jeg i en dagligvarebutikk, og satt i kassen der da min kjære kom innom for å handle noe for båten han jobbet på. Han fant flere unnskyldninger for å komme innom flere ganger den dagen fordi han syntes jeg var så pen og virket så grei, selv la jeg egentlig ikke merke til ham.. Ikke fordi han ikke var kjekk, men jeg var vel litt stresset i kassen.. En ukes tid senere dro jeg på fest hos en venninne og samboeren hennes, som er en kompis av min kjære, og der kom vi i prat, jeg ble med på nachspiel hos ham, sovnet på sofaen sammen med ham, og fikk en skikkelig skyllebøtte av mamma som kom og hentet meg søndag morgen, siden jeg skulle ut og reise samme dag. Reiste på ferie en uke, og han ringte meg på telefonen til venninna mi jeg var på ferie hos. Han hadde ringt hjem til meg og fått nummeret av mamma.. Da jeg kom hjem klokken syn om morgenen, ringte han klokken ni og lurte på om han kunne komme på besøk.. Ivrig i tjenesten! Senere den mandagen ble vi sammen, og det er nå over femten år siden.. Han er fortsatt mannen i mitt liv, min beste venn og en flott far, og vi har det fantastisk bra sammen!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #22 Skrevet 18. november 2010 Jeg traff min kjære samboer på nettet, vi snakket vel sammen i 4-5 mnd, å da vi endelig møttes, tok det en uke, så var vi sammen:)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #23 Skrevet 18. november 2010 jeg krasjet med min kjære :-) så vi møttes med et smell :-)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #25 Skrevet 19. november 2010 Vi var godt i farta og møttes på diskotek en sen sommerkveld i 1992 ) Vi ble sammen uka etter, og siden har det vært oss. Nå er det gått over 18 år og snart 4 barn )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå