Gå til innhold

er det like spesielt å få nr 2 som nr 1??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååå det er minst like spesielt! Denne gangen vet du hva du går til, du vet hvor gode de små er og hvor fantasktisk det er å være mamma. Dette er et helt nytt menneske som stjeler en stor plass i hjertet ditt. Ikke vær redd. Det blir aldri første gang en gang til, men det blir like bra, jeg lover;)

Ja, uten tvil, du føler deg mye tryggere fra dag en, du har gjort det før og du vet mye mere. Det er så gøy å få introdusere søsken for den nye familiemedlemmet! :) Fødslene er også stort sett mye lettere andre gangen. min var en lek i forhold ;)

jeg er litt redd for andre veien jeg. at nr 2 skal bli høyere elsket enn nr da. da jeg har byttet mann i mellomtiden. men det skal være klare regler på en del slike ting tror jeg. så ikke nr 1 føler seg minde vært fordi om pappa ikke bor sammen med henne...

Jeg har det akkurtat som deg. Jeg har også tenkt på det. Redd for at jenta mi på 5 år skal føle seg mindre elsket siden ikke pappaen hennes bor her, men babyen sin pappa bor her. At kanskje hun vil føle seg litt "utenfor" Håper virkelig ikke det!

Det er absoultt like spesielt å få nummer 2 som nummer 1, og like spesiell er nummer 3 og 4 også :-D Regner med at nummer 5 som kommer i juli (om alt går bra) blir like spesiell h*n også <3

Men skjønner godt at du tenker på det, det gjorde jeg også husker jeg.... Tror det er veldig vanlig

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...