Gå til innhold

Testet positivt i dag :) litt redd...

Lille diamant

Anbefalte innlegg

Fikk ett svak, men helt tydelig blå kryss på på vanlig CB i ettermiddag. Er ca 10 dpo regner jeg med, og har hatt følelsen av å være gravid de siste dagene. Men etter at jeg hadde tatt testen så fikk jeg noe brunlig slim på dopapiret?! Beklager ekle detaljer, men vet noen hva det kan være? Har hatt en veldig aktiv dag på jobb, med mye tunge løft. Så håper ikke det har ødelagt noe nå! Kjente at jeg innimellom fikk litt sånn krampe nedi livmoren når jeg løftet, og når jeg hoster.

Tok forresten første dose med Crinone nå ikveld, og tenker å forsette med det til jeg ser hvordan dette går. Håper det er min tur nå! :)

Fortsetter under...

Gratulerer!

Kjenner meg igjen i frykten din. Jeg fikk litt brunlig blod/slim den dagen mensen skulle ha kommet, så jeg trodde først at det var den som kom. Da jeg testet pos tok jeg blødningen som et dårlig tegn, men jeg er fortsatt gravid :-) Har også hørt at det er nokså vanlig, kan jo være rester etter en festeblødning. Det at det var brunt betyr vel at det er gammelt blod, og så lenge det ikke er friskt, rødt blod, tror jeg du kan ta det med ro.

Det er også vanlig at det gjør vondt ved hosting etc, livmoren har jo begynt å vokse, og det strekkes både her og der.

Ta vare på deg selv og lykke til!

Takk for det Vilja! :)

Fikk samme resultatet på testen jeg tok idag også, så da er jeg gravid da! Det synker ikke helt inn nei..

Men det er godt å høre at det er vanlig at det gjør vondt når man hoster og sånt. For blir litt stresset hver gang jeg kjenner det. Har ikke sett mer til den utfloden heller, så håper det var en festeblødning ;o)

Nå skal jeg prøve å tenke positivt, og la dette synke skikkelig inn. Føler meg ikke så veldig gravid, men kjenner det strekker litt i livmoren til tider. Så håper det går bra!

Lykke til du også :)

Annonse

Takk for det Håpefull 77! :)

Prøver å tenke positivt, men er ikke så veldig god på det kjenner jeg...det ble ikke bedre av at jeg fikk "ikke gravid" på CB digital igår..

Men tok en vanlig CB idag,og den er det forsatt ett tydelig blått kryss på, om ikke kjempe sterkt. Så vingler veldig her, mellom kjemisk graviditet og en virkelig graviditet..for har dessverre opplevd å få positivt test før, og så fått mensen.

Er ikm imorgen, så får se hva som skjer da...gruer meg veldig :(

Takk for det, håp i 2010? :)

Det er sant at en positiv test er første skritt for å oppnå babydrømmen, men skulle ønske det ikke bare ble med den positive testen hver gang. For nå er jeg veldig klar for en faktisk baby også ;)

Hvor langt på vei er du nå?

Huff, krysser fingrene for deg.

Har selv opplevd positv test og så fått mensen, så vet hvor forferdelig det er.

Men det er jo så tidlig enda, så om urinen var tynnet mye ut, vil det jo være lite HCG i urinen å måle. Min erfaring er at CB ikke gir sterke streker før rundt IKM. Mine var i hvertfall svake før IKM. Det kan jo hende at CB med ukeindikator trenger større konsentrasjon av HCG for å slå ut.

Lykke til! håper virkelig spiren deres sitter!

Er helt på nett med det du sier, føles urettferdig at vi får håpet skrudd på ved positiv test men så må gå i angst og nerver for "alt" som kan skje i ukene som følger... Jeg er 14+4 idag og akkurat i uka da det gikk galt sist, helt grusomt! Tenker at jeg ikke bør være så uheldig at dette skjer oss 2 ganger på rad, men hvem vet!? Vært gravid i nesten 8 av 2010 sine måneder, tar på dette! Skal på ultralyd onsdag ettermiddag og er fryktelig spent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...