Gå til innhold

Nei og nei, har begynt å blø

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 5 og har begynt å blø litt nå i kveld og er kjempestressa og redd for at jeg mister.

Skal ringe legen i morra tidlig og be om ultralyd.

Noen som kan berolige meg litt, er friskt blod som kommer og litt murringer i magen.

Håper ikke blødningen utvikler seg og blir større. Noen som har opplevd dette.

Har misten en gang før men da begynte det med brunt blod.

Huff redd og anspentjeg nå :o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er umulig å si hva som skjer. Ikke for å gjøre deg urolig, men det var sånn det begynte da søstra mi hadde sa. Men det utviklet seg til å bli vonderee og vondere og mer og mer blod. Hun var da ca. 11 uker på vei.

MEN!!! Veldig mange opplever å blø litt rundt den tiden de skulle hatt mensen, uten at det er noe farlig. -Og det er vel sånn ca. der du er nå, er det ikke?? Har ikke opplevd sånne blødninger selv, men har flere venninner som har hatt det, og de har ikke abortert men født friske, fine barn til termin :)

Krysser fingrene for deg, håper alt skal gå bra med spiren og at du bare har "mensen". Klem ",)

Skrevet

Det er mange som blør litt uten at det er noe farlig! Friskt blod er ofte slimhinner som får en risp, eller noe sånt. Det er selvfølgelig ingen garantier, men hold på håpet, du:) Jeg skal krysse fingrene for deg!

Skrevet

Skjønner godt du er bekymret, men sist jeg var inne på 1.trimester så var en hel gjeng med damer som blødde, men som ikke mistet. Husker det godt, for mange varr jo veldig redde.

Prøv å slappe av og ikke ta sorgene på forskudd. Dette ordner seg vettu! :)

Skrevet

Da har jeg hvert hos legen tok blodbrøve for å måle Hcg i blodet, skulle komme innom på mandag også hvis det ikke er forandring i helgen. ble sykemeldt i dag og i morra og måtte innta sofaen.ikke løfte.

Håper dette går riktig vei.

Skrevet

Håper spiren klorer seg fast, og at det er en ufarlig blødning du har hatt !

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...