QueenM Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Er idag 16+1 uker på vei, å har termin rundt 6 mai.. Noen flere som er like ca like langt i svangerskapet?? Er selv frisk å rask og har egentlig vært det fra starten av ) Venter på å kjenne liv fra den lille i magen, men ikke merket noe spesiellt enda.. Skal på ultralyd 3 desember, gleder oss myyyye Merker ikke så mye av graviditeten akkurat nå, bare magen som vokser sakte men sikkert
2,5barn+1engel Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Vi ligger ganske likt vi da.. Jeg er 16 + 0 i dag, og har termin 6 mai.. Skal også på ul 3 desember.. HAr allerede vært på 3 tidlige ul, og hørt hjertet 2 ganger. senest i dag.. helt fantastisk lyd.
aprilprinsesse2011 Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 16+4 her foreløpig termin 2. mai ordinær ul 30 november har vært dårlig som fy, men er nå frisk og rask og har d bare bra haar kjent liv siden uke 12-13, og kjenner bobling/kiling i tide og utide:O) dette er nr 2, har fra før ei jente på 13 år magen er begynt å vise ganske bra. måtte invistere i nye bukser i helgen. ligger i øverste kant av symfyse-fundus mål, så enten trives d veldig godt der inne, eller så er eg kommer lenger:O)
camill Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 15+5 i dag, har termin 8 mai. har vært på to ul en i uke 7 og en i uke 13 og da var det masse å se, frisk og rask. 70% gutt sa gynokologen hehe..så det blir så spennede å se på ord ul 30 november....
Popelko Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Jeg har termin 7.mai Skal på UL 9.des,gleder oss veldig masse. Har sett den lille 2 ganger alt pga masse blødning, men alt er bra Har vært ganske dårlig form, men har gitt seg nå, og det er veldig godt Har kjent gullet sparke, eller hvert fall bevege seg der inne, og her om dagen kjente også samboeren min den lille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå