Gå til innhold

Tror jeg har kjent liv!!!

Anbefalte innlegg

Igår mens jeg var på jobb tror jeg jeg kjente bevegelse for første gang!! Jeg er "bare" 16+5 (jordmor sier 17+2) på vei, så er det for tidlig som førstegangs? Jeg er nesten sikker på at det er babyen for jeg satt på jobb med beina opp i stolen, og plutselig kjente jeg to "dunk", kan ikke ha vært noe annet enn babyen!! Istad på jobb følte jeg det igjen da jeg bøyde meg ned for å knyte skoene!

Herregud, håper virkelig det er babyen! :-D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142571248-tror-jeg-har-kjent-liv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det kan det godt være... babyen beveger jo på seg der inne fra ganske tidlig, bare det at førstegangs ikke helt vet hva de skal kjenne etter... (sier dem) så det kan godt være spark du kjente...

i så fall gratulerer og kos deg videre når du blir mer bevisst på det og kjenner liv hver eneste dag... og kjenner "døgnrytmen" så du nesten kan forvente å kjenne spark...

:-)

Jeg slår meg til ro med at det var babyen jeg kjente, og om jeg senere finner ut at det ikke var det så er det ikke så farlig :-) Da har jeg jo isåfall kjent babyen på nytt;-)

Er nesten sikker, da, hehe :-D Får håpe det er en sterk liten tass som er på besøk! Virkelig lykkelig nå!!!

Hei:-) med første mann kjente jeg liv i uke 16, men var også da i tvil frem til uke 18! Da skjønte jeg jo godt at det var babyen jeg hadde kjent i uke 16;-)

Denne gangen kjente jeg det første gang i slutten av uke 14, men var også i tvil denne gangen, frem til i midten av uke 15:) da ble sparkene litt tydeligere og ingen tvil;) nå er jeg i uke 17+5 og kjenner faktisk liv hver dag, flere ganger til dagen!! Nydelig følelse!!!!:-)) nyt det!!!

Det er nok godt mulig det var babyen. Jeg er også på en måte førstegangs (mistet 5 før denne, men alle før uke 11). Jeg kjente liv i uke 15. Fikk det bekreftet av gynekolog og fastlege at det var liv jeg kjente.

Kos deg med de deilige bekreftelsene. Og det blir bare mer og mer:) Er nå i uke 18. Men være obs på at det kan gå dager mellom hver gang du kjenner liv i begynnelsen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...