tromsøjenta Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Man bør jo amme før man gir grøt dersom man ønsker å opprettholde melkeproduksjonen. Så hvilken rekkefølge gjør dere ting i? Amme, grøt, stell og så amme igjen i senga? Høres litt voldsomt og tidkrevende ut. Men vil jo at baby skal være skikkelig mett når han skal legge seg og så er han jo vant å få kveldspupp i senga. Kveldsritualet vil jo i så fall ta1-1,5 time, eller?
Lykkeliten♡09 + 12 Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Det er vel det som er anbefalt(?). Jeg gav grøt, så bad, så amming i senga. Men hadde nok av melk. Følte bare det ble mer riktig for oss :-)
Junigutt 2010 <3 Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Vi begynner ca kl. 19 med kveldsrutinene ' Når han har spist grøten og sviskemosen så bader/steller vi. Når han er ferdig stelt får han pupp før det er senga Da er klokken mellom 1930 og 1945. Det spørs om det er "badedag" eller ikke Dette funker veldig fint for oss Jeg pumper meg rett før jeg legger meg også da. Veldig greit for å holde oppe produksjonen, også opparbeider jeg meg et lite fryselager me mm S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå