mulle-mamma Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Det er moro å kjenne liv i magen og jeg tror stadig det må være en liten fot jeg kjenner som "stikker ut" på siden av magen! Kjenner tydelig en liten hard klump - kan ikke huske jeg gjorde det med de andre. Litt artig! Noen andre som kjenner armer eller bein?
Februargutten <3 Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Kom over på 3.trimester i dag Jeg er veldig sikker på at det er en arm eller et bein som ofte stikker ut i små klumpformer Lillegutt har vært veldig aktiv i mange uker, til stor gleder. Jeg må si at i begynnelsen så skvatt jeg over hvor kraftige spark/støt han kunne gi fra seg.. Fikk nesten dårlig samvittighet over at jeg skremte han Nå er jeg førstegangs, men jeg har hørt at det varierer mye fra svangerskap til svangerskap. Så jeg føler meg heldig som kjenner så mye til han Jeg syns også det er artig!
Junifrue Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Åh, skulle ønske jeg også kunne kjenne på babyen sånn. Men med morkaka på forsida og en baby so ligger sammenkrøket i fosterstilling så kan jeg ikke kjenne noe som helst...
mamma til 2 vakre stjerner Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 He, he ja jeg kjenner en liten fot og noen ganger er det hendene som stikker ut;-) Jeg kan kile henne på foten og da trekker hun den inn til seg.. Er så deilig å kunne kjenne kontakten med henne;-) Forrige gang hadde jeg morkaken foran slik at jeg ikke fikk samme kontakten:-)
Student89 Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Junior her har ligget med hodet ned, og med ryggen på min venstre side siden uke 28 ca Og jeg både kjenner og ser den lillefoten komme ut på min høyre side, først var det bare viss jeg låg på min venstre side, men nå kommer foten ut uanset hvordan jeg ligger, står, sitter. Det hender til og med andre ser det og kjenner på den. Er helt fantastisk å få litt kontakt med den lille
bambi - stolt mamma Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Ja, det er utrolig moro og ikke minst koselig. Kjenner en fot på høyre siden av magen, som stikker ut av og til. Sparker i ribbein gjør den også. Har også ei lita rumpe som ikke helt klarer å ligge i ro. Kjenner også ei arm (tror jeg) helt nede i venstre side på magen. Er uke 38 idag, så ikke lenge til jeg får holde rundt de små føttene utenfor magen.
mamma til lillingen Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Lillingen i magen har vært i samme stilling i flere uker nå, hodet ned, rumpa på høyre siden min og føttene på venstre side. Kjenner veldig ofte føttene som stikker ut på venstresiden, tror h*n ligger der inne å knipser med tærne Sparker ikke, mer som at den strekker på seg. På natta tror jeg den prøver å kile meg, for da kjenner jeg kribling inni der akkurat hvor føttene er. Magen er helt skjeiv, rumpa som stikker framover på høyresiden og føttene stikker utover mot siden andre veien.
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 Kjenner harde partier på magen ofte nå, men vet ikke om det er en fot eller arm, kos er det iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå