Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Jeg har akkurat testet positivt med nr 2, og sluttet tvert å røyke dajeg oppdaget at jeg var gravid med nr 1...ikke noe problem! Nå har jeg da klart å bli hekta på snusen av alle ting, og synes den av en eller annen merkelig grunn er litt verre å gi opp... Mitt spørsmål; hvordan påvirker den? Noen som vet? Jeg skjønner at det selvfølgelig ikke kan være bra, men er det like ille som røyk for eksempel? Veldig takknemlig for kloke svar:-)
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 snus er skadelig for barnet under graviditet å under amming. Snus inneholder nikotin og ved bruk av snus får en samme konsentrasjon av nikotin i blodet som ved røyking ( Med andre ord det er like skadelig som om du røyker) Om du sjekker ut litt omkring dette på nettet så finner du sikkert ut litt mere om dette der
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Å selv om mitt råd er til deg å slenge snusen bort også så skjønner jeg at dette ikke er så enkelt, men det er det samme om du snuser eller om du røyker, fosteret får i seg akkurat samme.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Tusen takk for svar:-) Tro meg, snusen er long gone! Googlet meg fram til dette, nemlig: http://www.baby.no/helse/barnelegen/spor/snus/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå