IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Og på skjermen dukket det opp TO bankende hjerter Har jo hatt en mistanke, spesielt siden jeg har spydd som en gris de siste dagene, men det er likevel helt uvirkelig!! Jeg kaster ikke bort egg iallefall.. Kun to egg ut, begge befruktet, og begge har festet seg! Mildt sjokket her i hjemmet.. Masse babystøv sendes ut (har tydeligvis mer enn nok..)
glinten Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Juhu!!!!Gratulerer:-)))...to bankende hjerter!! Håper jeg selv spyr som en gris snart..hehe Er på 4.ferskforsøk, og har hat 1fryseforsøk.
MegOgSkjønningen Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Gratulerer så mye. Spennende og skummelt med 2 sikkert! Skal på UL om litt under en uke selv og håper virkelig å se et bankende hjerte jeg også! Masse lykke til videre, og så må du vel forandre nicket ditt?
TanteTroll Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Gratulerer så mye:-) Tusen takk for babystøvet - håper jeg, med fler, spyr i jula!
Høst72 Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Gratulerer så mye! Håper på reprise av historien din for min egen del, fikk ut to egg i dag. Tar imot babystøv!
Stjernemagnolia Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 To bankende hjerter, dobbel glede er jo bare supert. Gratulerer fantastisk mye med de to miraklene deres. Så moro når noen får det til og med deg er det dobbelt!! Fanger litt støv men deler gjerne med andre... Lykke til med graviditeten
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 18. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 18. november 2010 Tusen takk alle sammen Nicket er skiftet! Håper på en jul full av spy for oss alle.. Hehe!
Satya Skrevet 18. november 2010 #11 Skrevet 18. november 2010 Åj åj, det er fantastisk. Gratulerer!!!
MK73 Skrevet 18. november 2010 #12 Skrevet 18. november 2010 Fantastisk gode nyheter! Kvalitet fremfor kvantitet, jepp :-) Gled dere og nyt den voksende magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå