lovina Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Heisann, er du der? Ser vi begge har -1 dag i dag, og at du skulle til jordmor for sjekk i dag. Hvordan gikk det? Jeg var og hos jordmor i dag, men hun gjorde bare de vanlige målinger; BT, urinprøve og symfysemål samt lytte. Ingen tegn til fødsel her enda Hoven i fingre, beina og ansiktet, ser ut som en hval )
LL♥10♥13♥ Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Heisann! Jeg har hatt litt mistanke om at jeg lekker litt fostervann, så jeg var litt spent i dag. Fikk UL og en liten titt nedentil. Legen sa ingenting om modning og ville ikke "rote" så mye der nede... Men UL viste at det er masse fostervann igjen til baby og alt var i orden:) Utover det gjorde jordmor samme prosedyrer som alltid, som hos deg, ingenting spennende... Skal tilbake om en uke. Håper det ikke blir noe av!!! Har en del kynnere, mensmurringer og tak i ryggen. Har vært mye de siste kveldene synes jeg, men når jeg våkner om morgenen er jo alt som det pleier... UGH! Har du lik menstermin som UL termin? Jeg har ingen menstermin, men første UL sa 22.11 og nr.2 sa 16.11. Kanksje den første stemmer bedre:)
lovina Skrevet 17. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2010 Jeg skal ikke på kontroll før 26., overtidskontroll på sykehuset. Håper jeg slipper den såklart! Har også endel kynnere og mensmurringer, kjenner ingenting i ryggen. Kjenner det mest på kvelden, men er som deg, likedan på morgenen, ingenting på gang. Menstermin er 24., så kanskje ikke så rart at jeg fortsatt går her. Ser jo at flere som hadde termin samme dag som oss har født. Spennende dager dette )
LL♥10♥13♥ Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Nå sitter jeg her som de fleste før meg med rieteller.no.Våknet for en time siden av vondt i magen og når jeg kom på wc rant en del vann med friskt blod i. Ikke mer enn mensblod. Kommer tak med gjevne mellomrom og jeg kjenner godt forskjell på dem og de kynnerne jeg har hatt før! Får sitte en stund til å se hvor lang tid det er i mellom og kjenne litt på det før jeg slår på tråden til føden og hører hva jeg skal gjøre videre:)
lovina Skrevet 18. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2010 Åååå så spennende!! Jeg vil også! Men her sitter jeg med morraskaffe og ingen tegn til fødsel :/ Venter spent på oppdatering, du får ha masse lykke til! Bare litt misunnelig her Hvordan kjenner du takene nå til forskjell på hvordan kynnere var?
LL♥10♥13♥ Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Kynnere satt for det meste i magen og var ikke smertefulle. Riene satt mer i ryggen og helt nederst i magen. Jenta kom i går kl.12.16:) og nå er vi hjemme igjen, deilig!!!! Åssen går det med deg????
lovina Skrevet 20. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2010 Å så heldig du er!! Jeg går enda her og venter, til og med mensmurringene er forsvunnet. Har fått time til overtidskontroll på fredag, men håper å slippe den Ble så misunnelig på deg da du dro avgårde Så tidlig du er hjemme igjen? Høres ut som fødselen har gått bra? Kos deg masse nå med lillejenta Klem
LL♥10♥13♥ Skrevet 20. november 2010 #8 Skrevet 20. november 2010 Ble helt stille i kroppen min før det plutselig brøt løs! Merket ingenting kvelden før! Håper det er sånn for deg også da! Fødselen gikk så fint og lett at jeg er helt overrasket! Var i så god form at jeg ikke følte at jeg trengte å være på sykehuset. Ble bare kjedelig.. Håper det skjer noe hos deg snart!! Og LYKKE `TIL!!!!!
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 20. november 2010 #9 Skrevet 20. november 2010 masse gratulerer til deg!! d var vi to som snakket litt på mårran om riene våre! jeg fødte 09.06 den dagen (torsdag 18.11 som du:)) håper dere har d bra! er hjemme vi nå min fødselshistorie kommer også snart!!
lovina Skrevet 21. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 21. november 2010 Tusen takk LykkeLarsen! Og gratulerer så masse til deg novemberspire )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå