Gulljentene Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Er så lei av den høye magen min, får ikke gjort en damn shit for blir så uvel når jeg bare bøyer meg bittelitt frem over den :/ Er 37+5 idag. Og annengangsfødende. Hender det at magen IKKE synker under svangerskap? Blir gaaaal om ikke :/
susa :) Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 magen min sto høyt fram til jeg fødte, så den sank aldri på meg hvertfall.
Makko med to små gutter Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 La ikke merke til at magen sank særlig sist, men hadde aldri spes. høy mage, ei heller sparket lillegutt i ribben heller...
Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Jeg opplevde at min mage sank rundt uke 35 først, og deretter spratt den opp høyere enn noen gang :/ Det var slitsomt, for det varte til baby var født. Mitt andre svangerskap opplevde jeg ikke at mangen sank ned i det store og hele. Så jeg har erfaring med at den ikke alltid synker :/ Men du får ha lykke til uansett
<3<3November Prinsesse<3<3 Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Hei hei. Jeg er 37+2 i dag og var hos jordmor, hvor magen ha sunket ca 5 cm. Endelig kan jeg puste litt igjen. Men ut fra hva jeg har skjønt, gjør den ikke det for alle. Alt med graviditet er individuelt...så vi får bare ta det som det kommer har jeg lært
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå