Gå til innhold

Iiiiiih... Spent! Første besøk til Danmark snart...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha brukt en uke på å få beskjed om at attest fra blodbanken's virusprøver var gyldig for CFC, mase på blodbanken for å få attesten, ha telefonkonsultasjon, få beskjed om at attest fra blodbanken ikke var godt nok, maile sinnamail og få beskjed om at den var god nok likevel (må bare stole på at de godtar den når jeg står der også nå), bestille time hos gynekolog, besøke han (hyggelig fyr forresten, Dr. Steier i Bergen - anbefales!), bli litt ledd av for at det bare er et par dager til jeg skal reise og at jeg da ikke rekker få svar på blodprøver og få sjekket om egglederne er åpne, ta blodprøver for å sjekke hormonnivå (riktignok på feil dag i syklusen og uten å rekke få svar før jeg reiser, men han ville jeg skulle gjøre det fordet) og å veksle i danske kroner (vil betale cash hos CFC så jeg er ferdig med det + taxi), -så venter jeg bare på eggløsning!

Dette har så absolutt vært de to små TRAVLESTE ukene i mitt liv. Og hodet har fått kjørt seg max... Stønn!

Jeg fikk forresten beskjed hos gynekologen at jeg hadde en follikkel som ville vokse de neste tre-fire dagene. Er det nok? Med én?? Synes mange her inne skriver at de har en hel haug med store follikkler... Jeg er litt grønn på akkurat dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god folikkel er alt du trenger :-) 5 dager før min inseminasjon hadde jeg 4 folikkler på den ene siden, de var bare mellom 2-5 mm, og på den andre siden hadde jeg 2, der den ene var 8 mm og den andre 13 mm. Jeg ble veldig nervøs, tenkte at de ble aldri stor nok til at dette skulle lykkes, men nå er jeg i min 10 uke, så det gikk veldig bra :-) Lykke til!! Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Tusen takk - hold de krysset noen dager ;)

Bra å høre at din ene follikkel gjorde sånn suksess, jeg begynte å få litt noia her ;) Min var cirka 14 mm mener jeg han sa, og han gjettet utifra det at eggløsning vil skje om tre-fire dager (da ville den være over 20 mm). Altså fredag eller lørdag. Sukk.. Skal være glad når jeg er hjemme igjen jeg ;)

Gikk du på noen hormoner? Jeg gjør dette helt naturlig, bare følger min egen syklus...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...