Celeste85 Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Min 6 mnd gamle datter er urolig om natta og jeg lurer på om det kan ha noe med grøtmåltidet å gjøre. Har hørt at avokado skal være bra, men går det an å mose det sammen med noe annet slik at det smaker litt bedre? Har stavmikser! Noen som har gode forslag til kveldsmat?
2010 Mammaen Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Avokado og banan er det mange som liker. Min gutt brakk seg av det, tror det var fordi det var vanskelig å få most det skikkelig. Ble så mange klumper i det... Ellers kan du jo gi "hva som helst" til kvelds egentlig. Fruktmos, grønnsakmos, middagsglass, brødskive eller annet som hun liker. Jeg prøvde i går et glass som heter "frukt med spelt" i og det gikk ned på høykant. Er litt mer mat i det enn bare frukt. De har også" frukt med fullkorn" som er enda mer næring i (de er fra Hipp). Synes disse var geniale fordi det metter litt mer enn frukten. Sammen med melk vil jeg tro at det er en finfin kvelds :-)
abella Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Vi har aldri gitt grøt til kvelds, men pleier å avslutte dagen med middag, siden vi spiser litt sent. Så får han en porsjon banan og avokadomos til dessert. Den blir ikke klumpete hvis du skraper ut med en teskje, tar under 1 minutt å lage!
Celeste85 Skrevet 17. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2010 Åh, tusen takk jenter. I kveld skal vi prøve melk og avokado/bananmos:) Er det 50/50 med avokado og banan?
ett til! Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 prøv deg fram til du selv synes det smaker godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå