Gå til innhold

Hva skal man gi baby til kveldsmat hvis man ikke skal gi grøt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 6 mnd gamle datter er urolig om natta og jeg lurer på om det kan ha noe med grøtmåltidet å gjøre.

Har hørt at avokado skal være bra, men går det an å mose det sammen med noe annet slik at det smaker litt bedre? Har stavmikser!

Noen som har gode forslag til kveldsmat?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avokado og banan er det mange som liker. Min gutt brakk seg av det, tror det var fordi det var vanskelig å få most det skikkelig. Ble så mange klumper i det... Ellers kan du jo gi "hva som helst" til kvelds egentlig. Fruktmos, grønnsakmos, middagsglass, brødskive eller annet som hun liker. Jeg prøvde i går et glass som heter "frukt med spelt" i og det gikk ned på høykant. Er litt mer mat i det enn bare frukt. De har også" frukt med fullkorn" som er enda mer næring i (de er fra Hipp). Synes disse var geniale fordi det metter litt mer enn frukten. Sammen med melk vil jeg tro at det er en finfin kvelds :-)

Skrevet

Vi har aldri gitt grøt til kvelds, men pleier å avslutte dagen med middag, siden vi spiser litt sent. Så får han en porsjon banan og avokadomos til dessert. Den blir ikke klumpete hvis du skraper ut med en teskje, tar under 1 minutt å lage!

Skrevet

Åh, tusen takk jenter.

I kveld skal vi prøve melk og avokado/bananmos:)

Er det 50/50 med avokado og banan?

Skrevet

prøv deg fram til du selv synes det smaker godt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...