Tulipan2010 Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Det er nå etpar minusgrader på Østlandet og gutten ligger ute i vognen. Er det greit at de ligger ute og sover i vognen opptil 10 minus? Også når de er så små?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Så lenge de er påkledd og gode og varme uten å være klamme så vil jeg latt min sove ute ja. Pass på hender også, og smøre med kuldekrem?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Så lenge baby er frisk, er det ikke noe problem å ligge ute i kulda så lenge det er over 10 minus og ikke kraftig vind=)
<3guttemamma<3 Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Det blir sagt at babyene ikke skal ligge ute dersom det er over 10 minus. Her har det "bare" vært 9 minus, og da sov han ute. Sov godt som bare det;)
sillyfilly og Olivia Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Min svigermor lå ute hele vinteren og sov da hun var liten(også nyfødt) og hun bodde i nord norge. Hun har stålhelse den dag i dag!! Ta ting dere hører med en klype salt og bruk litt fornuft!
sillyfilly og Olivia Skrevet 17. november 2010 #6 Skrevet 17. november 2010 Min svigermor lå ute hele vinteren og sov da hun var liten(også nyfødt) og hun bodde i nord norge. Hun har stålhelse den dag i dag!! Ta ting dere hører med en klype salt og bruk litt fornuft! Har forresten ei tuste som elsker å sove ute, så jeg lurer på hvordan det ville gått om hun ikke fikk sove ute fordi det var så og så mange minus grader. Da hadde det ikke blitt mye søvn på dagen, derimot mange timer skriking...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå