Gjest Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Er nå snart i uke 39 og har i det siste begynt å kaste opp på nettene og morgenen...har hodeverk og føler meg generelt vanvittig dårlig. Blodtrykk og urin er sjekket for svangerskapsforgiftning, alt ok, svangerskapsdiabetes har de vert innom, men etter en uke med måling av blodsukker viste dette seg også å være ok. Har fått beskjed at de ikke kommer til å la meg gå over tiden pga formen min, men har i det siste både hørt og lest om alt det negative med å bli satt igang så det frister like lite som å gå på overtid....men nå orker jeg snart ikke mer...kveldene er ok, men så snart det er tid for å legge seg tenker jeg "en ny natt truer " og det samme når jeg skal stå opp " en ny dag truer" har blitt tøyd/strippet to ganger, men det har bare resulteret i at slimproppen er gått og jeg har fått en masse med maserier...uff så negativ jeg føler meg nå, men er grineferdig av formen min og for å ikke snakke om alle kommentarene "går du enda" " ja nå er du jo diiiiiiger" åååååå......forstår ikke hvorfor alle mener de har rett til å kommentere magen min og størrelsen på den...har flere ganger hatt lyst til å slenge tilbake at "ja jeg synes du er blitt litt drøy du også" men sånn sier man jo ikke utenat noen er gravid og fra før av befinner seg i hormonell ubalanse:)) da er det liksom lov å si akkuratt det de har lyst til..jaja....jeg får se positivt på det for ut kommer jo prinsen i magen før eller siden...det er det eneste som er sikkert når du er gravid:-)) men nå skulle jeg virkelig ønske at nettene med halsbrann, kvalme, vondter i bekken, rygg og mage snart ble erstattet med amming og babygråt:-)))
Gulljentene Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Off, får vondt av deg! Men som du sier - babyen kommer jo ut Det er garantert!!! Heldigvis! Og din kommer nok sikkert før min...
juliogjuleprinsesse Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 åh, jeg er så enig med deg angående de kommentarene. Jeg blir desperart! Hvorfor tror "alle" at de har rett til å vite når termin er, hvor mye man har lagt på seg, og hvor lenge det er igjen. Jeg synes det er blitt en mare å hente i bhg, for der er alle så hyggelige og tar på magen og spør når lillesøster kommer og IIIIIK, jaja du er like hel i dag også. DØHØ! Jeg vet det er hormoner, men jeg blir så lei... Mest lyst til å mure meg inne jeg :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå