Gå til innhold

Reaksjon på vaksiner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemor på 5 mnd tok vaksiner for 2.gang i går. Hadde ingen reaksjoner sist, men har hatt feber i natt og skreket endel og ligget og skvettet i sövne.

Hun har vært gjennom en runde med nyrebekkenbet. da hun var 2 mnd med alle undersökelser det innebærer. Fikk da beskjed om å ta kontakt om hun skulle få feber noen gang, pga dette med nyrene.

Burde jeg ta kontakt nå eller bare gå ut ifra at det er reaksjon på vaksninen? Blir litt usikker. Ikke så lett å få fatt på de rette folkene heller i tilelle....

Er forresten i form etter 1 paracet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en jente som og slet/sliter med nyrebekkenet sitt. vår fikk også reaksjon på 5mnd vaksina. siden reaksjonen på vår jente var til stede morgenen etter tok jeg med en urinprøve til legen å ba om å ta crp. viste seg at det var enda en betennelse så mitt råd er oppsøk heller lege engang for mye enn for lite

Lykke til.

Skrevet

Tusen takk for svar. Så fint å höre fra en i akkurat samme situasjon! Tenkte å ringe dersom hun har feber, når paraceten går ut igjen.

Ble dere innlagt igjen, da eller? Var hun også 5 mnd da?

Skrevet

hun var også 5mnd ja, vi ble ikke innlagt for vi fikk tatt det såpass tidlig at vi kunne starte med kuren hjemme:) derfor er det alfaomega å få tatt slike ting med engang. hun har hatt flere infeksjoner, men kun vært innlagt 2 ganger. Vi har nærmest bodd på legesenteret da, men heller flere turer der så lenge en slepper innleggelse.

Jeg har fått beskjed at feber når en er usikker på årsak skal en ALLTID levere urinprøve. Den er like standart som en crp for oss med barn som sliter med nyrebekkenet.

Skrevet

Snakket med legen som var ansvarlig for henne under innleggelsen. Skulle kjöpe urinpose å sette på i morgen tidlig om hun fortsatt hadde feber da. Fastlegen er stengt i dag, men hun mente det holdt å gjöre det i morgen, så sant allmenntilstanden var ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...