Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Fredag 12.11.10 kom lille frøkna til verden via keisersnitt. Var rart å gå inn dørene til sykehuset, få tildelt en seng og bli trillet bort på operasjon. Var helt rolig hele tiden, frem til jeg satt oppreist inne på operasjonsbenken og ventet på å få satt spinal. Først da ble jeg nervøs og tårene trillet litt.. Gikk fint å få satt spinalen, syns ikke det gjorde vondt. Videre tror jeg at jeg skal hoppe over det meste av detaljer, men kan si at det oppsto en del komplikasjoner underveis, egentlig nesten det meste som kan skje.. men de gjorde jobben sin alle som var tilstede, de fikk henne fort ut. De jobbet videre på meg over en time lenger enn et normalt komplikasjonsfritt keisersnitt.. Etterpå har det gått helt fint. Noen liter blod fattigere, så bittelitt slapp, men hadde en meget bra blodprosent og var i fin form i utgangspunktet. Fikk bli en ekstra dag på sykehuset, bare for å være sikker på at amminga kom ordentlig i gang. Har i hvert fall nok melk, renner i strie strømmer og lager dammer i senga.. hehe. Syns naturligvis hun er verdens vakreste! Hun var 3490 g og 50 cm lang da hun ble født (i uke 39+5). Nå skal vi bare kose oss masse videre hjemme. Lykke til videre alle sammen! :-)
Ella78 m/ A&M Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 gratulerer med vel overstått fødsel!
enits40 Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Å, så fint å høre fra deg - nå ble jeg glad! Gratulerer så mye med den lille keiserinnen! Min lille gutt er en uke i dag, og vi storkoser oss! Ønsker dere alt godt fremover! klem
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Gratulerer så mye lille jenta!
RampeguttFårLSøster*HØYGRAVID* Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Gratulerer så mye med den lille Her ble det også ks, litt annerledes enn hos deg da. Jeg blir utskrevet idag, men lille bea skal fortsatt være på sykehuset noen dager. Håper vi får henne hjem snart Lykke til videre til deg også
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 17. november 2010 #7 Skrevet 17. november 2010 Gratulerer:D gleder meg til jeg får møte lille nurket mitt også.
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 17. november 2010 #8 Skrevet 17. november 2010 Gratulerer så mye!! Så bra at alt gikk fint tilslutt til tross for komplikasjonene Kos dere masse og nyt tiden framover!
*Smiley* Skrevet 17. november 2010 #9 Skrevet 17. november 2010 Gratulerer så mye Aiva:)Kos dere masse! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå