Stjernemagnolia Skrevet 1. desember 2010 #76 Del Skrevet 1. desember 2010 Neeeeei, så trist det ikke ble noen innsett Satya. Nå ble jeg lei meg og jeg må si jeg føler med deg nå. Det er lov å være sint, trist, forbannet og lei deg nå. Verden og livet er ikke rettferdig! Noen sliter mer enn andre. Trøsten oppe i alt må være vi alle kommer i mål etterhvert men for noen tar det lengre tid. Kjenner godt til den sorgen og babyønsket som bygger seg opp innvendig når ønsket er stort. Bruk tiden på deg selv og ta vare på hverandre. Stor trøsteklem bare til deg Satya Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142569274-uttakinnsett-uke-48/page/4/#findComment-142627925 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernemagnolia Skrevet 1. desember 2010 #77 Del Skrevet 1. desember 2010 Hei igjen alle sammen Stjerne og hjerte har det fint håper jeg. De har vært i rugeboksen min 3 dg til nå. Det vil si de kanskje klekker ut av skallet sitt i dag, torsdag eller fredag! Om alt er fint vil de/n finne seg en plass og grave seg inn i livmoren og utvikle seg videre. Vi lever i håpet (og prøver igjen om det ikke går denne gangen.) Kjenner ikke mye bivirkninger av Crinone gelen. Var litt "sår" og "tørr" innvendig de første dagene (og det kom ut noen hvite tørre klumper) men fra og med i går har alt normalisert seg. Hvordan går det med dere andre? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142569274-uttakinnsett-uke-48/page/4/#findComment-142628054 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg1972 Skrevet 1. desember 2010 #78 Del Skrevet 1. desember 2010 Alt vel her! Merkar lite i magen dagen etter uttak denne gongen. Stor forskjell frå forrige uttak med langt regime for min del. Ingen tvil om at det vert kort regime neste gong også - dersom me treng fleire forsøk, då... Har fått time til innsett i morgon 10.15. Har sagt at eg ynskjer 2 egg inn, og håpar klinikken er einig i det denne gongen. Det virka slik då eg snakka med dei om dette i dag. Heile 12 befrukta egg i dag (av 15 stk ut i går) - mykje meir enn forventa. Så kvaliteten må ha vore betre med kort regime samanlikna med langt sist gong (då vart berre 50% av egga befrukta). No skal det seiast at eg har diagnose PCO og knapt har hatt eggløysingar opp gjennom åra. Har med andre ord spart godt på egga mine - og eg tenkjer det er grunnen til at eg no får ut mange egg. Men det hjelper lite med mange egg ut hvis ingen festar seg i livmora... Kryssar fingrane for at det/dei festar seg denne gongen! Håpar det går bra med dykk andre også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142569274-uttakinnsett-uke-48/page/4/#findComment-142628492 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aget Skrevet 1. desember 2010 #79 Del Skrevet 1. desember 2010 Først vil jeg si--fryktelig lei meg på Satya sine vegne,kjipt men ikke gi opp. Selv hadde jeg 5 egg hvor alle 5 ble befruktet,men bare ett var av god kvalitet. De andre 4 hadde flere kjerner inni cellene sine....?? Vel,fikk satt inn dette egget og krysser alt jeg har nå) De ba meg teste etter 3 uker pga kjemisk graviditet og skuffelser derav!! Fryktelig lenge å vente til 22.des. Det var min oppdatering:) Lykke til alle dere andre:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142569274-uttakinnsett-uke-48/page/4/#findComment-142628699 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venter tålmodig_22.08.11 Skrevet 1. desember 2010 #80 Del Skrevet 1. desember 2010 Hei jenter! Så trist Satya.. Masse gode tanker din vei! Jeg hadde uttak idag. Det var vondt! Føler meg nesten litt pinglete, men det kom masse tårer hos meg :-( heldigvis var det fort over, og snille mannen strøk meg over håret! 12 fine egg var resultatet, veldig fornøyd! Og i mannens prøve fant de 12 fine svømmere, så da har dette steget gått bra! Krysser bare fingrene for neste og telefonen imorgen!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142569274-uttakinnsett-uke-48/page/4/#findComment-142628800 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satya Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #81 Del Skrevet 1. desember 2010 Takk for rørende omtanke! Jeg er mye lysere til sinns nå. Var innom jobben der vi hadde snitter og kake i anledning at en av kollegene blir pensjonist, og det hjalp på humøret. Enda mer hjalp det å snakke med klinikken nå i ettermiddag. De var egentlig veldig fornøyde med responsen min, og jeg kan prøve på nytt allerede i neste syklus. De mente at jeg rett og slett hadde veldig uflaks i denne syklusen. Og du hadde rett, Meg1972, dette teller ikke som forsøk! Det hadde jeg aldri trodd, men synes det er kjempegode nyheter. Så nå er det egentlig (nesten) helt greit. Kjempefin befruktning, da, Meg1972! Du får vel satt inn to når du er 72-årgang? Aget - tipper egget ditt er et gullegg! Det neste døgnet er ulidelig spennende, Venter Tålmodig, men med 12 egg blir det nok fart på sakene. Da er det vel verdt det at det gjorde vondt... Stå på, jenter! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142569274-uttakinnsett-uke-48/page/4/#findComment-142629021 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venter tålmodig_22.08.11 Skrevet 2. desember 2010 #82 Del Skrevet 2. desember 2010 Så flott innstilling Satya!! Se fremover, ikke bakover :-) Endelig ringte en dame fra klinikken! Av 12 egg lot 9 seg injiseres, av de var det 7 som var blitt befruktet til idag! Så nå våger jeg faktisk tro at vi i alle fall vil få 1 egg som deler seg fint til imorgen og som kan settes tilbake! Så glad :-D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142569274-uttakinnsett-uke-48/page/4/#findComment-142632430 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venter tålmodig_22.08.11 Skrevet 2. desember 2010 #83 Del Skrevet 2. desember 2010 Så flott innstilling Satya!! Se fremover, ikke bakover :-) Endelig ringte en dame fra klinikken! Av 12 egg lot 9 seg injiseres, av de var det 7 som var blitt befruktet til idag! Så nå våger jeg faktisk tro at vi i alle fall vil få 1 egg som deler seg fint til imorgen og som kan settes tilbake! Så glad :-D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142569274-uttakinnsett-uke-48/page/4/#findComment-142632408 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg1972 Skrevet 2. desember 2010 #84 Del Skrevet 2. desember 2010 Godt å høyra at du ser framover, Satya! fin innstilling du har midt i skuffelsen! Lukke til i morgon med innsett, venter tålmodig! Med så mange befrukta egg må vel nokon bli gode nok til innsett! Eg har hatt innsett i dag - og har no 2 befrukta egg i magen :-) Mitt fjerde innsett, så me syns det snart kan bli positiv test hos oss no. Egga var kjempefine ved innsett. Me fekk også heile 6 egg på frys. Så forsøket med kort regime gav større % befrukta egg og fleire egg gode nok til innsett/frys enn ved langt regime for min del. Og mykje mindre påkjenning på kroppen. Kjempegod nøgd! MEN så var det denne livmorslimhinna mi, då... Den var i tynnaste laget ved siste fryseforsøk i september. Tenkte den vart betre no på ferskforsøk. Litt tjukkare var den no i dag, men legen ville helst hatt den endå litt tjukkare. Vart målt til 8 mm i dag. Så det var litt nedtur... Og det gjer at eg akkurat no er veldig avventande til om dette kjem til å gå bra... Godt egguttak, god befrukting og mange egg til innsett/frys - det hjelper berre så lite hvis ikkje slimhinna er god nok til å vera feste for embryo!! Det skal ikkje vera lett for oss, dette her! Det var dagens klage - i morgon ser eg nok lysare på det! :-) Og de andre må ikkje la dykk skremma av mi sutring! Kanskje ei slimhinne på 8 mm er god nok for dei to egga mine akkurat denne gongen??.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142569274-uttakinnsett-uke-48/page/4/#findComment-142633091 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernemagnolia Skrevet 2. desember 2010 #85 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvordan går det med deg nå Satya? Flott du kan starte opp med forsøk allerede i neste syklus! Du hadde god respons i dette forsøket og det er viktig å ta med seg videre. Vet det ikke er en trøst, men for noen deriblandt meg er det halmstrået jeg holder meg fast i. Noen må ha ekstra forsøk men alt går seg til etter hvert. Meg1972, gratulerer med innsett av 2 embryoer i dag! Vi satte også inn 2 embryoer pga alder min. Helt enig med deg angående kort regime. Det er helt enkelt genialt og jeg skal aldri ha noe annet! Tenker på hjerte og stjerne embryoene og håper på et lite mirakel slik at ett av dem fester seg i disse dager. Det med livmorsslimhinne har jeg ikke peiling på. På Riksen har de ikke nevnt det noen gang. Er det ikke det ene så er det det andre...... Venter tålmodig nå er det 7 befruktede egg og det er superdupergode sjanser for innsett i morgen! Blir sikkert ett superegg blandt alle sammen. Lykke til med innsett i morgen. Med meg som er på rugedag 4 går det fint. Hadde to ganger bittelitt stikninger i går. I dag når jeg våknet kjentes det ut som jeg hadde mensen. Merker noen små murringer i perioder men ellers ingenting. Jeg har det egentlig veldig bra. Min beste venninne er mere giret enn meg. Hun har så positiv følelse og vil begge embryoene skal feste seg. I tillegg håper hun det ene deler seg i to, dvs tre stykker! Ble litt skremt av den tanken og er egentlig superfornøyd om ett fester seg og utvikler seg videre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142569274-uttakinnsett-uke-48/page/4/#findComment-142634425 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satya Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #86 Del Skrevet 3. desember 2010 God morgen! Det står bra til med meg, tusen takk som spør :-) Det er selvfølgelig rart at jeg ikke er ruger nå - har jo hatt fullt fokus på det i en måned. Snubla på startstreken! Gleder meg bare til å få mensen(!), sånn at jeg kan begynne å telle dagene til sprayinga starter igjen. Regner med at det kan bli spraystart rundt nyttår. Ellers har jeg fortsatt en del vondt i magen - særlig om morran når jeg er veldig tissetrengt. Håper det går over så jeg slipper å bekymre meg over det. Gøy med to egg, Meg1972! Spent på å høre om Venter tålmodig og dere andre også. God helg til hele gjengen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142569274-uttakinnsett-uke-48/page/4/#findComment-142634985 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AS-81 Skrevet 3. desember 2010 #87 Del Skrevet 3. desember 2010 Hei jenter, har ikke fått skrevet her de siste dagene. Satya- veldig leit at det ikke gikk denne gangen. Men er glad for at du har ny energi og kommer igang igjen raskt:) lykke lykke til!!!! Håper det går bra med resten av dere:) Jeg har også kommet meg inn i rugegjengen:) Fikk ut 9, hovr av 4 ble befruktet. Ved innsett kunne de bare sette inn 1 egg, de andre kunne ikke brukes, heller ikke fryses. men jeg satser på at dette er gullegget, og håper det fester seg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142569274-uttakinnsett-uke-48/page/4/#findComment-142635041 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernemagnolia Skrevet 3. desember 2010 #88 Del Skrevet 3. desember 2010 Gratulerer alle sammen! Alle har vært tøffe og stått løpet ut! Det har vært blodprøver, nesespray, sprøyter, gynekologiske undersøkelser, medisiner, inngrep for uttak etc. En litt annerledes måte en jeg lærte på skolen om hva som skulle skje før babyer kan bli unnfanget. Tanker har vandret og det har vært mange følelser. Det har vært engstelser, spørsmål, frykt, glede, håp etc, alt i en salig blanding med hormoner. Vi kan være stolte over vi har gjennomført assistert befruktning for det har vært en kroppslig og psykisk påkjenning som andre som ikke har vært igjennom helt kan forstå. Det vi alle har felles er HÅPet om en dag å lykkes. TROen er der. Vi prøver...men det er ikke en prosess vi selv bestemmer over. Noen ganger lykkes det i første forsøk noen må ha flere forsøk. Det er håp og jeg vil ønske dere alle sammen lykke til fremover! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142569274-uttakinnsett-uke-48/page/4/#findComment-142636458 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg1972 Skrevet 4. desember 2010 #89 Del Skrevet 4. desember 2010 Gratulerer og mykje lukke til tilbake til deg også, Stjernemagnolia! Takk for gode ord i innlegget ditt! Det er ei påkjenning dette gamet her, og det er godt å ha nokon her inne som skjønar seg på dette! Eg for min del syns den verste tida er no i rugetida, dvs i ventetida fram til eg får vita om det vert positiv test eller ikkje. Det vekslar mellom håp og tru på at dette går bra til tvil og negative tankar om at det nok ikkje går denne gongen heller. Så berg-og dalbanen er ikkje slutt, syns eg... Men heldigvis er det slutt på å hugsa på diverse medisinar og passa på å ta den til rett klokkeslett, blanda medisin og setja sprøyter. Eg hadde ei opprydding på badet kort tid etter innsett og fekk kasta alt som minner om all medisinen eg har brukt. Crinone morgon og kveld vert liksom ingenting i forhold til medisinen i stimuleringsfasen... Eg prøver å leva normalt og tenkja minst mogeleg på det som er i magen. Det går sjølvsagt ikkje heilt slik... Eg har teke det med ro dei fyrste dagane etter innsett. Men er i faresona for å kjeda meg - og må aktivisera meg meir no. Har ferie neste veke og skal vera heime og driva med juleførebuingar i heimen. Samt få kontroll på julegåvene (utan å stressa for mykje på julehandelen...). Lukke til alle de andre rugarar! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142569274-uttakinnsett-uke-48/page/4/#findComment-142639369 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AS-81 Skrevet 6. desember 2010 #90 Del Skrevet 6. desember 2010 morn, ny uke, og en dag mindre til testing..det har vært en nedtellingsprosess hele veien..og nå er vi så nær målet..så får vi se hva testingen viser..har hatt en rar helg, med mye menslignende smerter..og idag kvalme..vil jo ikke håpe altfor mye, da jeg vet at crionen også kan gjøre dette..Håper dere har hatt en mer tålmodig helg enn meg.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142569274-uttakinnsett-uke-48/page/4/#findComment-142644775 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernemagnolia Skrevet 6. desember 2010 #91 Del Skrevet 6. desember 2010 Koselig med en ferieuke for å tusle hjemme og gjøre juleforberedelser Meg1972. Her er det ikke mye julestemning. Driver og pusser opp og vil nok si det ser mere ut som lageret til nissens verksted her i heimen. Vel, godt å ha noe å henge fingrene i for jeg vil ikke sitte og lure og spekulere i noe jeg ikke får gjort noe med utfallet av uannsett. Skjer det så skjer det, om ikke prøver vi igjen. AS-81 ja, det høres ut som du har hatt en mere slitsom helg enn meg. Har bare slappet av, sett på filmer, fått besøk samt vært ute på kafe og restaurant. Tenker egentlig ikke mye over forsøket for å unngå å stresse opp kropp og sjel. Tanken kommer noen ganger men jeg er merkelig rolig. Har ikke mange symptomer. Det murrer litt flere ganger om dagen. I dag stakk det litt vondt på begge sidene av eggstokkene noen ganger på morgenen. Puppene kjennes litt tyngre og ømme. Ja, det kan bare være Crinonen som virker inn. AS-81 jeg har ikke vært kvalm og det kan for din del være et godt tegn. Setter opp en liste her over nick, antall egg og innsett dato (rett meg om det er noen feil): Karine 2 egg 26 nov Stjernemagnolia 2 egg 28 nov Aget 1 egg 1 des AS-81 1 egg 2 des Meg1972 2 egg 2 des Venter tålmodig 1 egg 3 des Satya ble dessverre ikke med på denne listen men hun kommer nok sterkere tilbake i januar. Alt i alt synes jeg vi alle skal være stolte over oss selv! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142569274-uttakinnsett-uke-48/page/4/#findComment-142645114 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venter tålmodig_22.08.11 Skrevet 6. desember 2010 #92 Del Skrevet 6. desember 2010 Hei jenter :-) fin oversikt du har laget Stjernemagnolia! Ser at jeg er siste ut til å få teste.. eller, skal alle teste 2 uker etter innsett? Jeg fikk inn et 6-delt egg (som de sa var kjempefint og bra) fredagen ja. Vi hadde jo 7 stk befruktet, men dessverre hadde alle untatt dette ene falt fra natt til fredag. Men akkurat der og da når jeg var på klinikken gjorde det meg ingenting. For jeg tenkte liksom at dette ene "skulle bli til" og måtte derfor danke ut resten? tåpelig tanke, men det var en slags trøst da :-) Jeg har faktisk hatt en helt forferdelig helg :-( i går tok negative tanker sånn overhånd til de grader at hele verden virket som et forferdlig sted å være. Kan det være hormonene fra crinonen? Var virkelig deppa, grein og grein. Og overbevist om at dette ikke kom til å gå veien. I dag er jeg litt mer sånn "vet ikke helt". Hva kjenner dere der nede? føler jeg bruker alt for på mye tid på å kjenne etter. Jeg er faktisk skikkelig øm (enda). Vondt når jeg tisser og enda verre når det er mer som skal ut (sorry detaljene...) Har dere andre det sånn? huff, gruer meg sånn til disse neste 14 dagene, for jeg føler de kommer til å gå så alt for sakte... sukk... jepp, et lite hjertesukk fra meg i dag :-(( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142569274-uttakinnsett-uke-48/page/4/#findComment-142645250 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AS-81 Skrevet 6. desember 2010 #93 Del Skrevet 6. desember 2010 dt var en fin oversikt:) jeg fikk beskjed om å teste 3 uker etter uttak..min testdato blir 21/12. og det er lenge til,..jeg var forberedt på 2 uker.. jeg hadde en 5 delt egg..er ikke helt sikker på hva det vil si, men legen var fornøyd:) og jeg skjønner hva u mener, ingen av de andre eggene kunne fryses, og jeg satt også med den tanken at dette ene egget må være gullegget:) stakkar..vi er i en berg og dalbane..jeg håper du fort kommer deg opp igjen..tenk positivt.ja jeg vet, det er ikke lett..jeg har ikke sånne smerter, men jeg er mer småkvalm...jeg prøver å holde meg opptatt med jobben..men jeg må si at kalenderen og datoer er fryst inn i minnet mitt.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142569274-uttakinnsett-uke-48/page/4/#findComment-142645406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venter tålmodig_22.08.11 Skrevet 6. desember 2010 #94 Del Skrevet 6. desember 2010 Sukk ja :-( jeg syns egentlig ikke det er så vanskelig å fylle opp kalenderen på ettermiddagene/kveldene. Vi holder på å gjøre ferdig oppussingsprosjekt (leiligheten vår..) så er småting som det går an å sysle med. Jeg syns nesten det er verre å sitte på jobben og titte på kalenderen.... Dette er jammen ikke lett nei. Må bare krysse fingrene for gulleggene våre. Den siste måneden har virkelig vært en psykisk påkjenning uten like, tar på og hele tiden holde seg positiv og tenke "glade tanker" og så var egguttaket mitt så vondt og.. så om det ikke går har jeg nesten ikke lyst å prøve igjen.. huff! Men men, man tenker kanskje anderledes når det hele kommer litt på avstand! nei, skal ikke tenke sånn her, men POSITIVT!!! :-D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142569274-uttakinnsett-uke-48/page/4/#findComment-142645537 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg1972 Skrevet 7. desember 2010 #95 Del Skrevet 7. desember 2010 Hei, alle tøffe ruge-damer! Eg håpar de har det bra alle saman og at dei negative tankane nokre av dykk har hatt i helga har roa seg! Ikkje kjekt å lesa at det er slik... Men samstundes skjønar eg det veldig godt og har det slik sjølv også innimellom. Men det hjelper berre så lite - og det er som Stjernemagnolia seier ingen ting me kan gjera no for å påverka resultatet av dette forsøket. Me får berre håpa det beste og venta på resultatet av testinga. Eg er i fin form. Er litt unormal i magen (oppblåst, stinn på eit vis) - men veit ikkje om det er etterdønningar etter uttaket, pga medisin eller pga noko eg har ete. Eller kanskje noko er på gang inni der? Litt tidleg å merka noko, vil eg tru... Ved siste fryseforsøket mitt i september greidde eg å innbilla meg diverse symptom i rugeperioden. Men testen og blodprøven var så negativ den kunne bli... Nedturen vart kanskje ekstra stor då. Så denne gongen skal eg prøva å ikkje tolka kroppen min i minste detalj og heller avventa testinga neste veke. I den grad eg kan bestemma meg for å ikkje kjenna etter, då... Tenk positivt! Dette går bra inntil det motsette er bevist! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142569274-uttakinnsett-uke-48/page/4/#findComment-142648896 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernemagnolia Skrevet 10. desember 2010 #96 Del Skrevet 10. desember 2010 Testen var negativ for meg i dag. Tar det greit selv om jeg er litt trist over resultatet. På den positive side er jeg veldig glad for å få gjennomført et forsøk med innsett. Nå vet jeg kroppen min responderer godt på behandling og vi kan lykkes. Da er det nytt forsøk som gjelder for meg fremover! Jeg er klar! Lykke til videre alle sammen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142569274-uttakinnsett-uke-48/page/4/#findComment-142661570 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg1972 Skrevet 10. desember 2010 #97 Del Skrevet 10. desember 2010 Det var leit, Stjernemagnolia! Det er lov å vera trist etter negativ test - det er jo ikkje slik me vil det skal gå. Eg veit godt korleis det er etter å ha vore der sjølv fleire gonger... Men godt å høyra at du allereie tenkjer framover og på nytt forsøk! Og med god respons på behandlinga denne gongen er det godt håp om klaff i eit seinare forsøk. Veldig mange må ha meir enn eitt forsøk før det vert positivt resultat. LUKKE TIL VIDARE! Det er ei tid til testing for meg enno. Skal ta blodprøve torsdag og tek vel test heime same dagen eller dagen før. Merkar lite og ingenting på kroppen, men veit det ikkje treng bety noko. Blir spennande å få resultatet neste veke! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142569274-uttakinnsett-uke-48/page/4/#findComment-142662235 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satya Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #98 Del Skrevet 12. desember 2010 Hei, jeg følger spent med på dere! Så synd med den negative testen, Stjernemagnolia. Ikke det en ønsker etter hele den lange prosessen med alt stresset og medisiner og følelser.... Men du gjør helt rett i å fokusere positivt! Vet du når du skal i gang på nytt? Og Karine, hva skjer med deg? Er så spent! Krysser fingre for hele gjengen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142569274-uttakinnsett-uke-48/page/4/#findComment-142666787 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venter tålmodig_22.08.11 Skrevet 12. desember 2010 #99 Del Skrevet 12. desember 2010 Hei jenter! Idag klarte jeg ikke holde meg lengre.. Bare rugedag 9 for meg da, meeeen svak rosa strek kom opp innen fristen!! Wow!! Mannen vil ikke juble, og jeg tørr heller ikke juble enda. Men smiler litt ekstra ;-) kan være et bra tegn dette...!? Har bare en digital igjen liggende, og den tar jeg nok ikke før slutten av neste uke.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142569274-uttakinnsett-uke-48/page/4/#findComment-142666801 Del på andre sider Flere delingsvalg…
popstar Skrevet 12. desember 2010 #100 Del Skrevet 12. desember 2010 Det var trist, stjernemagnolia:( Men stå på, jeg er hellig overbevist om at du får det til. En slik varm og vakker sjel fortjener det:) Klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142569274-uttakinnsett-uke-48/page/4/#findComment-142668413 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå