zassy☆ Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Noen flere som drømmer om graviditet? Hehe, tenker vel så mye på det at det ikke er rart det kommer gjennom på natta også. Men drømmer ikke at jeg selv blir gravid, i natt drømte jeg om tallet 9 flere ganger (9 måneder liksom, hehe) og at søstra mi var gravid, og at jeg var på besøk til en X-kjæreste som nettopp hadde fått barn. Hele drømmen var fylt av barn og graviditet Kan dette være et symptom? hehehe..den som venter får se
MaybeBaby *12.08.11* Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Spennende. Når har du ikm, jeg ca 3. des. Hadde vært den ultimate julegaven da!! My god, tida går ikke fort nok
Esperanza84 - gravid! Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Drømmer også om graviditet og babyer...men har foreløpig ikke drømt at jeg var gravid Men men....kanskje det er et tegn alikevel Jeg har ikm 4 desember:) Satser på at den ikke dukker opp! Tvi tvi MaybeBaby Skal sende positive tanker til deg torsdag 3 des;)
zassy☆ Skrevet 17. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2010 Jeg har ikm 27. el 28. nov tror jeg, er litt usikker, men ut fra min vanlige syklus (som er noe varierende) så er det vel 27. Hadde vært den beste julegaven ja :-D Lykke til begge to, håper vi ses videre inne på 1. tri :-D Det er iallefall et tegn på at man tenker mye på baby og graviditet, hehe.
Åse❣ Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 jeg ååå er helt sjukt så skuffa man blir når man våkner og oppdager at neeei jeg hakke noe mage! Lykke til snuppa, var så utrolig hyggelig å se deg her inne Om det er til noe trøst blir tenkingen litt mer borte for hver pp som går...
zassy☆ Skrevet 17. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2010 Uff, ikke mye til trøst egentlig..dere prøver enda eller ble det pause? Tenk så gøy hvis vi hadde gått videre til 1. tri sammen Tvitvi
Petrine +spire=❤ Skrevet 17. november 2010 #7 Skrevet 17. november 2010 Joo drømmer litt rart innimellom :)Nå sist drømte jeg at jeg var gravid med tvillinger. Jeg fødte en bamse hehehe. Ikke til å forstå seg på *lol* =)
zassy☆ Skrevet 17. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2010 hihi! Kanskje du er sanndrømt "Det ble en nydelig...ehh bamse"
Åse❣ Skrevet 17. november 2010 #9 Skrevet 17. november 2010 Vi prøver fortsatt, ikm 4. Desember. Har lagt vekk cb fertilitetsminitiren min, blir så innmari stressa. Hadde vært gøy å hoppet over på 1. Trimester! Krysser det som krysses kan
Metti er håpefull Skrevet 17. november 2010 #10 Skrevet 17. november 2010 heisann Jeg har også lagt tempingen på hylla.. Ble så stresset av det tolket tempene hele dagene. Nå skal jeg bare teste etter EL .. Drømmer ja hmm ... Eg har drømt så mange ganger at eg har en baby i magen eller at eg plutselig har en mega stor baby... Så denne prøvingen går rett i fletta kan en si
Petrine +spire=❤ Skrevet 17. november 2010 #11 Skrevet 17. november 2010 Thihi huff får ikke håpe det da zassy!!! *lol*
zassy☆ Skrevet 17. november 2010 Forfatter #12 Skrevet 17. november 2010 Så bra Åse, åå det blir spennende dette her Nå skal jeg finne senga, sykt trøtt for tiden.. tolker det i beste retning! Hehe. Natta!
Åse❣ Skrevet 18. november 2010 #13 Skrevet 18. november 2010 He He det er desverre grusomt slitsomt å være prøver, sykt trøtt og sliten om dagen selv. All kred til de som har prøvd lenge hehe vi får bare slappe av etter beste evne. ha en fin dag
Hjerteskatten<3 Skrevet 18. november 2010 #14 Skrevet 18. november 2010 Jeg har også drømt mye om det nå i det siste.. Positive tester, mage og baby. Ikke noe moro å våkne opp igjen nei:) :S
Gullis :) Skrevet 18. november 2010 #15 Skrevet 18. november 2010 Har drömt om graviditet og barn fra jeg traff kjäresten min . Har drömt så mye rart...bittesmå babyer jeg kunne ha i lomma. Her om dagen drömte jeg at jeg födte to kattunger, en var helt vill og den andre var helt rolig, det drömmer jeg ofte , at jeg får to av et eller annet slag, en er helt vill og en rolig, den ville klarer jeg ikke holde styr på . Kanskje fordi jeg tenker at jeg kanskje må ha IVF pga alder og at jeg er livredd for å få tvillinger...5 barn blir litt i meste laget
zassy☆ Skrevet 19. november 2010 Forfatter #16 Skrevet 19. november 2010 I natt drømte jeg at jeg fortalte at jeg var gravid til ei venninne og hun ble kjempeglad Hehe..Var så virkelig at jeg lurte på om det hadde skjedd da jeg våknet..men det hadde det jo ikke...
Metti er håpefull Skrevet 19. november 2010 #17 Skrevet 19. november 2010 hehe ja vi er i en egen drømmeverden i denne tiden : )
Mammapudding Skrevet 19. november 2010 #18 Skrevet 19. november 2010 Jeg har hørt at hvis man drømmer om fisker som svømmer så er det noen nær deg som er gravid Så vi får høre med folk rundt oss om de drømmer om fisker Vet ikke om man kan drømme om fisker og selv være gravid..men jeg har ikke drømt om hverken fisk eller baby. Drømte i natt at en forferdelig mann prøvde å drepe meg på mange forskjellige måter, til slutt ble jeg så lei av å være livredd for neste drapsforsøk at jeg hoppet ned fra en tretopp for å dø..våknet før jeg landet..var helt jævlig!! Hehe, kunne særiøst vært en god skrekkfilm den der drømmen Snakk om å ødelegge en søt babydrømme-tråd..sorry..hehe
Metti er håpefull Skrevet 19. november 2010 #19 Skrevet 19. november 2010 hehe off hørtes skummelt ut !! Eg hadde en drøm om en fisk som var under dyna mi når eg var liten ( feberfantasi ) men det endte med at eg fikk fobi for levende fisker
tregosten Skrevet 19. november 2010 #20 Skrevet 19. november 2010 Drømt det sååå mange ganger!! At jeg plutselig, i butikken, står med en baby i armene. Har ikke kjøpt noen ting og leter febrilsk etter rett str. bleier. Drømt at jeg har hatt stor mage, våkner og er kjempe lykkelig, for så å oppdage at det bare var en drøm. :-( Har til og med drømt at jeg fødte. Fy faen det var vondt!!! Våknet av det. Da er det snakk om innlevelse..:-)
zassy☆ Skrevet 19. november 2010 Forfatter #21 Skrevet 19. november 2010 Hehe vi er flere som drømmer skjønner jeg :-D Leahpudding&mammapudding. din drøm hørtes ut som en stor forandring som skal skje deg men som du kanskje er litt redd for, men så hopper du bare utti det til slutt Eller at du bare bør hoppe utti det Litt sånn drømmetolking her nå, tihi. Å drømme at man føder, ja DA har du god innlevelse, hehe, hørtes helt forferdelig ut! Jeg drømte faktisk for noen år siden at et vennepar var på sykehuset og dama skulle føde, hun var gravid. Dette var venner vi ikke hadde sett på lenge.Og neste dag så kom han kompisen på besøk til oss, da fortalte jeg ham hva jeg hadde drømt, og han ble litt blek og sa at det var dette han kom for å fortelle, at dama var gravid ;p Så jeg har faktisk vært litt sanndrømt innimellom
Mammapudding Skrevet 19. november 2010 #22 Skrevet 19. november 2010 Zassy: Det kan jo stemme det da, vi hoppet jo plutselig i prøvingen i går..hehe Og det er jo en stor forandring, selv om jeg kanskje ikke er så redd for akkurat den forandringen Bare det ikke betyr at jeg plutselig er arbeidsledig da :-O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå