MaybeBaby *12.08.11* Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Krise? Merker jeg stresser litt nå
zassy☆ Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Uff så dumt da, kan dere ikke møtes i lunsjen? Har dere ikke hatt dere før i dag da? I går f.eks? Dere møtes vel til kvelden? Får bare prøve når dere kan da. Håper dere treffer! Lykke til
MaybeBaby *12.08.11* Skrevet 17. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2010 he he tenkt tanken, men han jobber i bhg, så er vel ikke noe privacy å få der Satte inn aksjer søndag og mandag, men det er vel litt for lenge siden? Skal gi det er forsøk ikveld, men pga "prestasjonsangst" er det ikke alltid han kommer.(i mål). offa, vanskelig det her. Lykke til til deg og, gpr ut ifra at du også er en prøver
Metti er håpefull Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 eg har samme problemet !! Eg jobbe mye kveld men vi har somregel sex før me sovne om kvelden så det ordne seg alltid
MaybeBaby *12.08.11* Skrevet 17. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2010 Godt å høre at det ordner seg. Blir et ekstra stress moment, noe jeg ikke tror er så bra. Pluss at jeg stresser opp gubben. Mekanisk sex er ikke hot, og ikke alltid han kommer da heller !! ( Litt frustrasjon som måtte ut her, sorry jenter.
Metti er håpefull Skrevet 17. november 2010 #6 Skrevet 17. november 2010 Forstår godt at du stresse over det ! Er så lite som skal til når en tenker på det 24 / 7 sånn som meg ; ) eg ønske det så sterkt men tanta komme kver mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå