Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en liten på 3 uker. Midt andre barn, men føler meg like grønn som sist. Han legger seg med meg i 23 tiden. Han sovner etter en del hyling. Så våkner han annen hver time el hver time. Da får han suge litt og sovner ofte på puppen. Det jeg merker er at han surkler, kaver og grynter mye på natta. Hiver hodet bakover også, høres ut som han har litt slim i halsen eller noe. Kan ikke huske at første mann holdt på sånn. Han er litt glupsk så hører at han svelger litt luft når han spiser. Hm ja dette ble litt rotete, men noen andre som har sånne gryntete babyer?

Videoannonse
Annonse
Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Er nok helt vanlig! :-) Min lagde også mange lyder. De gjorde meg både bekymra og lattermild! Plutselig en dag var det over... :-(

Skrevet

Hei, min lille gutt er 3 uker i morgen, og han lager mange lyder i søvne, grynter og snøfler :) Men synes også at han har surklelyder men kan ikke se noe slim i nesen, han nyser litt også. Skjønner godt at du blir bekymret, vi er jo ikke løvemammaer for ingenting :) Jeg for min del håper ikke han er allergisk overfor hundene våre og at det er derfor han nyser, men tror kanskje at det er litt tidlig å bli allergisk, men jeg vet jo ikke.

Sovingen i natt gikk supert. La han for første gang til å sove i sin grobag

og det virker som om han likte den veldig godt. Forleden natt lå han bare å kavet og fektet med armene og ville ha pupp hele tiden, så det går veldig opp og ned. Men utrolig hvor mye lysere man ser på ting når man har fått sovet noen flere timer.

Legger forresten også en varmeflaske i senga hans innen jeg legger han nedi for natten, tar selvfølgelig opp flasken når han skal sove :)

Spiller også litt rolig musikk til han er falt helt i søvn.

Har også merket at han reagerer på ting jeg spiser, så jeg er forsiktig med koffein, løk, kål og melkeprodukter, spiser litt av det, men i små mengder.

Akkurat nå ligger han og sover søtt i vogna si og det beste av alt er at han for andre gang på 3 uker!!! klarte å sovne av seg selv!! :D hehe det er de små fremskritt som teller :)

Legger med en link til grobag

www.gro.co.uk/

Ha en fortsatt super dag

Skrevet

Jeg har en gutt som nå er 3 1/2 mnd. I starten lagde han veldig mye lyder, og spessielt om natta etter vi hadde lagt oss. Av og til syntes jeg det nesten var ekkelt for det var så merkelige lyder, og akkurat de lydene var kun på natta. Men her også var det plutselig en dag over når han var litt over en mnd ca.

Skrevet

Deilig å høre at det ikke bare er min som surkler. Er liksom mest på natta han driver sånn. Jeg har ikke prøvd å la han sovne selv, men får prøve oss litt mer fram nå. Han er veldig glad i å ligge helt inntil puppen og gjerne sutte litt innimellom. Det gjorde storebror også, men gikk seg til etterhvert:)

Skrevet

Min og surkler grynter og sutrer i søvne, og hyler følt om kvelden.

Og så nekter hun å sove noe annet sted enn på oss, hun må ha sovet tungt lenge før vi flytter henne over i senga si, hvordan får dere drm til å sovne der?

Skrevet

Vesla mi er flink til å sove (selv om vi sliter med mye luft i magen hennes).

Hun sovner greit i vognbagen sin nårtid som helst på døgnet, så lenge hun ikke har luftsmerter e.l. Om natten samsover vi, hun legger seg samtidig som meg. Noen ganger tett inntil meg under min dyne, andre ganger for seg selv under egen dyne i midten av senga (noen ganger er dyna hennes både over og under henne). Uansett, hun sovner på egenhånd:)

Vesla har også surklelyder, mest på natta, men også under duppene på dagtid. HS lyttet på henne idag, men hørte ikke noe galt. Er en del lyder fra henne, noen ganger surkling, andre ganger nesten mer snorking, så kan det komme et "aaaahhh" (som i "åååå sååå godt") i søvne. En sjelden gang kan det komme mer "kvasse" lyder, som om at hun drømmer. Kaver veldig lite når hun sover, det tar hun igjen når hun er våken hehe (veldig aktiv og VÅKEN da ja).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...