Gå til innhold

Dukkehus til 2 åring. Er hun for liten for Lundby huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en 2 åring for liten til å leke med Lundeby dukkehus? Jenta mi er veldig interessert i dukker og jeg tror hun vil like å få et dukkehus. Synes Lundby husene er så fine og man får kjøpt så mye tilbehør til dem. Ønsker å kjøpe dette, men er hun får liten for det når hun bare er 2 år?

Skrevet

Lundbyhusene er kjempe fine. Jeg har ikke døttre selv, men har en veninne med to døttre og som har hatt 2 Lundbyhus. Jeg ville ventet til hun var 4 år før hun hadde fått det huset. Det er dyrt og det er mye småplukk til dem. Tingene til huset er dyre og tåler ikke mye. En 2 åring kan være ganske brutal selv om dem ikke mener å være det.

Jeg gjorde selv den tabben at jeg kjøpte playmosjørøverbåt til min yngste når han var 2 år. Når han ble gammel nok til å kunne leke skikkelig med den så var båten halvveis ødelagt :-(

Skrevet

Min på 2 kunne fint ha fått Lundby.

Men hun er rolig og liker å sitte og plukke.

Guttungen kunne ikke hatt Lundby da han var 2. er altfor mye maur i den raua til det.

Så det kommer helt an på barnet.

Skrevet

Her har vesla lekt masse med lundbyhuset siden ho var 2,5. Vi kjøpte playmobilmøbler til det, har masse playmobil ellers også, så storebror gjerne er med og leker med det. Ungene er nå 4 og 6 år, og playmo-huset (som vi kaller det) er mye i bruk. :-)

Skrevet

Kjøp huset. Men du trenger jo ikke å fylle det med de dyreste møblene og alt småplukket som kan kjøpes til.

Skrevet

Snuppa her fikk det da hun var 3. Var litt tidlig for en del av inventaret, men vi la det tilside. Nå er hun 6 og det står bare til pynt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...