Gå til innhold

Jeg ønsker å gi dukkehus til 2-åringen til jul, og lurer på om hun er for liten til Lundby dukkehuset?

Anbefalte innlegg

Er en 2 åring for liten til å leke med Lundeby dukkehus? Jenta mi er veldig interessert i dukker og jeg tror hun vil like å få et dukkehus. Synes Lundby husene er så fine og man får kjøpt så mye tilbehør til dem. Ønsker å kjøpe dette, men er hun får liten for det når hun bare er 2 år?

Fortsetter under...

hei æ har en gutt, mn ei veninne a oss har ei jente som e 2 og hun har dukkehus og hun storkoser seg md det, så er hun glad i små dukker og elsker å leke md små ting så tror jg du trygt kan kjøpe et til lillemor ! :0)

Hun er ikke for liten til dukkehus, men jeg synes hun er for liten til akkurat dette dukkehuset. Det er skikkelig skjøre greier, og en toåring har ikke den fjerneste anelse om hvordan man behandler ting forsiktig og pent. Synd å ødelegge noe sånt når man bruker mye penger på det. Jeg ville heller kjøpt et solid dukkehus (gjerne i tre) mer passende til alderen hennes og så heller spart Lundby eller lignende hus, til når hun er gammel nok til å sette pris på og ikke minst ta vare på det.

Jeg har et Lundby-dukkehus stående i kjelleren som jeg brukte da jeg var barn. Har ennå ikke pakket opp det til jenta mi - og hun er fire. Tenkte hun skulle få det til jul i år.

Men en av grunnene til at hun ikke har fått det tidligere, er at lillebror bare ville ha ødelagt det hvis vi hadde tatt det fram.

Bitene er små, og møblene er ganske dyre. Jeg ville nok ventet med å kjøpe Lundby-dukkehus til 3-årsdagen.

Jenta mi fikk dukkehus til toårsdagen, det heter Mi Primera Casa og selges av T.I.N.Y. bla, laget i tre og med ganske mange møbler. Kjøpte det fordi jeg syns det er det fineste, + møblene var inkludert i prisen, måtte bare kjøpe dukkefamilien utenom. Jenta mi ELSKER det dukkehuset, det er de eneste lekene hun leker med alene i mer enn to minutter. Hun sitter gjerne i en halvtime - helt oppslukt. Jeg ville ikke vært redd for å kjøpe Lundby til henne, hvis du merker at hun er for liten kan du vel bare sette det bort en stund? Alternativt selges det feks mummi-hus med mummitroll som hun kan "øve" med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...