Gulljentene Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Hvordan gikk det med deg? Ble det noe action? Hørte aldri noe mer om den mulige vannavgangen din.
Tusenbein08<3skrukketroll2010 Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Hei:) Vettu, her skjer det ingenting... Bare masse maserier etter at vi har lagt oss og litt utover natten.. Uregelmessige og de tar seg ikke opp! Og jeg har heller ikke fått mannet meg opp å ringe å spørre om jeg har hatt en mulig vannavgang, for lekker ikke utenom toalettbesøk... Er bare "fuktig" nedentil hele tiden og flyr på do i ett sett og da kommer det masse. Pluss at det lukter rart! Litt sånn søtt eller noe.... Har prøvd å lese litt om hvordan det er med sånne rift eller lekkasjer, men finner ingenting.... Sitter her å prøver å manne meg opp til å ringe, men føler meg så teit:P Uff...
Gulljentene Skrevet 17. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2010 Bare å ringe føden! Det verste som kan skje er at de gir deg litt klarhet i ståa nå De er nok vant med mange høygravide som kommer inn med "falsk alarm", så du skulle ikke behøve å føle deg dum. Har du lang vei til sykehuset da? Derfor du vegrer deg litt for å ta en mulig unødvendig tur dit kanskje?
Tusenbein08<3skrukketroll2010 Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Skal ringe nå bor 5 min kjøring fra sykehuset... Føler meg bare som ei masekjerring liksom... Er ikke redd for å reise dit på en måte, bare føler meg som et brydderi:P da jeg var der på søndag, reiste jeg alene... Kjørte opp med smerter og tak alene:P jordmor mente jeg var gal, men ville ikke dra med sambo og junior opp fordi gullet var syk:/
Gulljentene Skrevet 17. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2010 Bra!!! Vi venter spent på oppdatering Lykke til!
Tusenbein08<3skrukketroll2010 Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Ingen vann avgang:/ så må bare gå her å vente:) men like greit egentlig:) Uff, måtte undersøkes av en lege og det var så vondt! Hater gynekologiske undersøkelser og selvfølgelig måtte jeg få en sånn sak oppi .... Og det er jo så vondt! Blødde som en helt etterpå og fikk skikkelige tak (som selvfølgelig ga seg!) Men fikk en UL også, så det var en liten oppløfter:) Hvordan er det med deg?
Gulljentene Skrevet 18. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2010 Takk for at du spør - var hos jordmor idag, og hun mente at jeg var en så normal og frisk gravid at det ikke var nødvendig å komme på kontroll igjen før 2. desember! Og ymtet frempå litt om "røsking" i underlivet, om det var noe de kun gjorde på sykehuset eller om hun pleide gjøre det, he he Fikk til svar at dersom jeg var dritlei 9.desember så hadde jeg en overtidskontroll hos henne, og først DA ville hun røske :( Hun sa at babyen lå med hodet langt nedi bekkenet, men det var ikke ordentlig festet. Og det var visst ingen liten krabat! Minst 3,9 kilo antok hun, og kjempelang...Ikke rart det føles trangt og at jeg omtrent kveles av magen, he he Glad jeg ikke er 1,50 høy! Vondtene og spesielt stikking i underlivet og smerter i lysken kunne godt være baby som skrudde seg nedover! Aiai, ikke rart det er vondt! Bra du tar det positivt at du må gå og vente lenger, du er nok mer av den tålmodige typen enn jeg er Men du er jo ikke innenfor "ikke-prematurt-barn-lenger-grensen" heller da...Jeg har gått og tenkt i nesten en uke at nå er det bare å ploppe ut, ha ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå