*julybirth* Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 fra billigtester.no? ikke sikker på når jeg hadde el, grunnet at jeg ikke testet ogheller ikke prøvde å bli gravid.. har nå hatt flere kjente symptomer i mange dager, og venter tr om ca 2 dager.. kan den slå ut vhis jeg er gravid alikevel? ( godt jeg har flere liggende hehe)
katrineev Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 jeg har ikm på lørdag og testet idag. og så da jammen to streker jeg. behøvde ikke lupe heller. men drar å kjøper en cb nå og tar den imorra eller no å ser
*julybirth* Skrevet 17. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2010 klarte ikke å vente jeg heller, nettop tatt en billigtest, 2 tydelige streker, og sku hatt tr på fredag:-) gratulerer!!!
katrineev Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 wow gratis !! mine var ikek like sterke, men så den jo greit nok.. jeg er litt vinglete nå,. tror jeg må dra på apoteket. men må jeg vente til imorra for å ha morgenurin da eller for å teste?
*julybirth* Skrevet 17. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2010 mine var heller ikke like sterke begge 2 , men tydelig var den og kom nokså fort. jeg skal og få tak i en apotektest... iløpet av et par dager, har et par til billigstrimler, så tar en til av dem for å være helt sikker selv om jeg vet at det egentli ikke trengs, gjør det imåren tidlig tror jeg. såpass tidlig i syklusen ville jeg brukt en "dyr" apotektest om morningen tror jeg for å fått helt klart resultat, og de er jo mer senitive og har jeg fått inntrykk av, jeg skal kjøpe en med ukeindikator på, for er usikker på når el var denne mnd... lure på om den kom tidligere enn jeg trodde siden jeg har lurt i godt over en uke nå om jeg var gravid. gi tilbakemelding da ! :-)
katrineev Skrevet 17. november 2010 #6 Skrevet 17. november 2010 jeg har hvertfall nå vært på apoteket å kjøpt 2 pk med CB vanlige tester. ikek digitale. det fordi dem er mer sensitive. jeg vet ca når jeg hadde el for hadde positiv lh test 6. november så spennende dette her
*julybirth* Skrevet 17. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2010 jepp :-) når skal du teste da ?
katrineev Skrevet 17. november 2010 #8 Skrevet 17. november 2010 kan hende jeg tar en billigstrimmeligjen imorra. og cb på lørdag. fredag morgen skal jeg så grytidlig på jobb at da tror jeg at jeg sal droppe å teste hvis jeg klarer da.
*julybirth* Skrevet 18. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 18. november 2010 ja er akkurat det med å klare å vente hehe, jeg tok en til igår jeg, for å være helt sikker, og den var en tanke sterkere... så tviler nok ikke på at jeg er gravid nei, tvi tvi til deg å du er nok gravid skal du se , lyst til å holde følge ? :-) ehhe
3barns-mamma <3 Skrevet 18. november 2010 #10 Skrevet 18. november 2010 er bare innom her å titter, og kom over denne tråden som jeg gjerne vil svare på jeg er nå gravid med min 3 og er i uke 30+1 men når jeg holdt på med testing så kjøpte jeg tester fra billigtester.com jeg også. så kom jeg over butikken lillespire.no som også selger strimmel tester, og kjøpte både stav tester og strimler fra dem. så hadde jeg også en cb+ og en cb digital liggende hjemme fra før jeg tok test 3 dager før ikm ( strimmel fra billigstester.com ) helt blendahvit tok en strimmel og en stav fra lillespire.no, begge ble svaaaaak positiv turde ikke tro på det helt enda, så ventet to dager til. tok da samme testene, en fra billigtester og to fra lillespire, og billgtester ble fremdeles blendahvite mens de to fra lillespire var nå tydelig positiv. kunne ikke skjønne hvorfor jeg fikk de to positive mens den andre ble helt negativ??? så jeg ventet til dagen etterpå og tok da cb testene, og jammen meg, fikk da opp et tydelig kryss og gravid 1-2 på digital ) så jeg var altså gravid, men testene fra billigtester.com viste det altså ikke før jeg var flere dager over IKM, mens testene fra lillespire.no viste det lenge før, så det kommer faktisk helt ann på kvaliteten her, når man kan teste. men anbefaler lillespire.no for de har tester som er følsomme helt ned til 20miu, så de kan påvise tidligere enn alle andre også
Snart e trekløvern i boks ♥♥♥ Skrevet 19. november 2010 #11 Skrevet 19. november 2010 Så 20 e bedre enn 25 miu sir du?
3barns-mamma <3 Skrevet 19. november 2010 #12 Skrevet 19. november 2010 så ikke svar før nå ja 20 er jo sef bedre enn 25, det vil jo si at den kan påvise graviditet litt før de med følsomhet på 25 men jeg vet ikke om begge testene dems har 20mlu, men den stavtesten har det i hvertfall
*julybirth* Skrevet 19. november 2010 Forfatter #13 Skrevet 19. november 2010 har du tatt apotektesten enda ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå