robbiefan Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Jeg skal til Jm i dag og det glemte jeg helt på natt/morgen kvisten når jeg skulle på do.... Jeg får bruke det som kommer, men det blir jo ikke morgen urin. Får kansje ikke noen gode tester da???? Er det flere som har opplevd dette?
jlille Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Det er vel helst morgenurinen de skal ha, men så lenge du tar urinprøven riktig tror jeg ikke det er noen krise Jeg har ikke levert morgenurinen hver gang i det hele tatt..
Gulljentene Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Min jordmor er dritstreng på det der! :/ Sist gang glemte jeg å tisse på morgenen fordi jeg hadde fått sms fra venninna mi om natta om at broren hennes hadde dødd Glemte liksom i all viraken den viktigheten det er å sitte og tisse i et glass da liksom Da jeg kom til jm forklarte jeg det til henne og spurte om jeg kunne tisse en prøve på do der som hun kunne få, men nei - det MÅTTE være morgenurinen :/ Noe annet var visst helt bortkastet. Da var det viktig at jeg husket på det til neste gang, sa hun...
Bompibjørnen *født* Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Har aldri levert morgen urin... tar alltid prøven på legekontoret eller hos jordmor.. men har adri fått noe beskjed om at det er feil.. de får jo et visst inntrykk om den er bra eller dårlig allikevel.. ser de at det er no med den, så får du jo bare beskjed om å ta en ny og levere den om to tre dager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå