Jubelbrus* Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Vår gutt, også snart 3 år, har ønsket seg togbane, keyboard og akebrett:)
2søtesmåh Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Min tre-åring ønsker seg TROMMER! Tre stykker for å slå på og "Pinner" for å slå med....Og han skal bruke de til å vekke storesøster... Vi har gitt klar beskjed om at den som kjøper trommer til gutten, må ha de stående hjemme hos seg, så kjører vi han dit på "øving" ) Men så nå i går at det finnes elektirske trommer som kan kobles til høretelefoner.:Noen med erfaring fra disse..Blir det bra nok "trommelyd" av de? Eller er det for "elektirsk lyd" om dere skjønner hva jeg mener ) Ellers så er lego populært....Stor lego (eller heter det duplo, eller er duplo baby.utgaven?)...Hun på 7 holder også på med det enda.. Togbane,- Thomas-toget eller Brio, finnes også med batteridrevne tog som kjører selv ) OG de aller fleste typer passer sammen. Kung-zhu,- storesøster fikk zhu-zhu til bursdagen, og han leker mye med de,- Kung-zhu er "gutteutgaven" av disse hamsterne... Eller så er alt av traktorer, utrykningskjøretøy, landbruksredskap og arbeidskjøretøy veldig populært hs VÅR tre-åring...... Pistoler/gevær og sverd med lyd og lys....Jeg var helt mot våpen til ungene selv,- men om han vil, så både fektes og skytes det med både pinner, blyanter og malerpensler,- så det kommer egentlig på det samme tror jeg...TIl og med lego-gevær har han laget:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå