Billie Jean Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Jeg hadde IKM mandag, men tester fortsatt negativt. Ingen TR har ankommet, men i går hadde jeg noe som liknet spotting som ga seg i løpet av dagen... Vanligvis kommer jo TR ganske kjapt når spottinga begynner.,.. Kanskje det er noe på gang allikevel? Kanskje det var feste"blødning" den spottingen var? Fikk masse utflod forrige mandag, kanskje dette var en forsinket EL? Hva tror dere? Å! Jeg er spent;) Håper jeg finner ut noe før helgen, da skal jeg nemlig på julebord, og det hadde jo vært greit å holde seg til alkoholfritt fordi jeg VET at og ikke fordi jeg KANSKJE er gravid.
Siv3.pp Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Litt av samme greia her også... Hadde ikm i går. Jeg testa også i går, men den var negativ. Har heller ingen antydning til tr. Er litt forvirra... Håper selvfølgelig ikke at tr kommer for noen av oss
LiseHåpefull Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Håper dere er gravide:) vet dere at dere hadde EL? 14dg etter el så skal man så å si få positiv test om man er gravid, er nok unntak så klart..det va det en lege sa iallefall... forrige pp var jeg 14dg over ikm før TR kom...kroppen tulla til syklusen min tror jeg... Krysser fingrene for at det blir positive tester i steden for TR besøk:)
Siv3.pp Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Takk LiseHåpefull! Jeg er en av di "heldige" som kjenner det godt når jeg har EL... Og så jeg er rimelig sikker på at min syklus er på 32 dager, men kan jo selvfølgelig hende det er blitt tull denne måneden. Hadde bare en test liggende, og den brukte jeg igår. Så hvis det ikke har skjedd noe til fredag må jeg dra å kjøpe flere. Når har du ikm? Håper
Billie Jean Skrevet 17. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2010 Jeg kjenner ikke når jeg har EL, har brukt prevensjon i mange år før vi bestemte oss for ny "runde":) Har ikke blitt kjent med rytmen min enda. Men forrige mandag/tirsdag hadde jeg masse utflod, og tenkte det enten kunne være el-slim (forsinket i så fall, jeg hadde egentlig ikm mandag denne uken) eller graviditetstegn. Og så er det dette rare med spottingen i går, altså brun utflod med ørlite grann blod. Dette er jeg vant til fra jeg brukte kopperspiral, men da kom jo alltid TR ganske fort! Når testene er så utrolig hvite, tror jeg innerst inne at det bare er forsinket mens, men det er jo lov til å håpe;)
Petrine +spire=❤ Skrevet 17. november 2010 #6 Skrevet 17. november 2010 Om det var el forrige mand/tirsdag skal du jo ha ikm på mandag/tirsdag som kommer... Er jo håp ennå. Vent til da og ta en ny test om det ikke skjer noe før da. Håper du får positiv test da!
snuppo Skrevet 17. november 2010 #7 Skrevet 17. november 2010 veninna mi testa først positivt ei uke etter ikm
Billie Jean Skrevet 17. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2010 Dette blir superspennende! Får håpe den utsatte tanta er tegn på graviditet uansett om EL var forrige uke eller uka før:) Jeg har testet positivt tidlig i tidligere graviditeter (6 dager før IKM), så jeg regner med at jeg har et klart svar til helgen når jeg skal på julebord. Takkar og bukkar for gode svar og lykkeønskinger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå