LC87 Skrevet 17. november 2010 #1 Del Skrevet 17. november 2010 Hadde håpet at jeg skulle trekke meg over til 1 trimester snart, men den gang ei. Var hos gyn for 1 gang i dag. Og ultralyd viste at jeg har PCO. Hun telte 6-8 hulrom på hver eggstokk. Så nå skal jeg begynne på Provera 8 des, i håp om at jeg skal få tilbake mens og EL. TR forsvant når jeg var 16 år, og måtte fremkalle den med p-piller, og nå slutta jeg på det i mai, i håp om å bli gravid. Så nå har jeg jo fått svaret mitt. Kommer visst til å ta lenger tid enn jeg regnet med, men bedre sent enn aldri. Godt å høre at noen av dere har blitt gravid selv om dere har PCO. Jeg er ikke overvektig, og har ikke noen andre symptomer enn det UL viste. Så nå får jeg bare begynne på Provera, og krysse fingrene for at TR kommer, da jubler jeg.. så er det bare å krysse fingra for at EL kommer luskende etter... Vil gjerne høre deres erfaringer, da jeg føler meg ganske ensom og lei meg akkurat nå Fortalte samboern det i sta, og han sa at jeg bare måtte være tålmodig, og at alt håpet ikke er ute. Kunne jo vært verre. Så nå krysser jeg fingre og tær, og teller ned dagene til jeg skal begynne på Provera. Datoen er 8 des. Dagene kan ikke gå fort nok. Er så spent om jeg kommer til å få TR. Noen her som har hatt erfaring med Provera?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142568576-kommer-snikende-inn-til-dere-koselige-jenter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ♥ønsker baby♥ Skrevet 18. november 2010 #2 Del Skrevet 18. november 2010 Hei. Vi har visst sånn ca samme historie.. Jeg har heller ingen spesielle symptomer. Og er slank. Eller, det begynner å komme noen få veldig uønskede hår (!) ) Skal du begynne på pergotime, eller er det kun provera du har fått? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142568576-kommer-snikende-inn-til-dere-koselige-jenter/#findComment-142573555 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LC87 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 24. november 2010 Foreløpig er det kun Provera. I følge gyn må jeg ha hatt mensen 1 år, før jeg kan begynne på pergo, men ho trodde ikke det kom til å bli nødvendig. Vi får krysse fingra... Men er det sånn at man får tilbake sin naturlige syklus av å gå på Provera? Det brukes vel for å få tilbake mens, men hvor lenge er det vanlig å gå på det? Og kommer mensen tilbake når man har slutta på pillene?? Vet yderst lite om dette her, og det gjør meg så usikker... Jobber jo tross alt med medisiner til daglig (er sykepleier) og akkurat nå, vet jeg ingenting om hva som kommer til å skje framover... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142568576-kommer-snikende-inn-til-dere-koselige-jenter/#findComment-142600978 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå