Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Jeg mååå liksom innom 3.tri innimellom, følge med dere som venter så spent! Jeg savner spenningen gitt, og jeg savner 3.tri - for her er det koselig og spennende hehe Men leste altså at dere begge har sittet og talt rier, og ville bare ønske dere begge en diiiiiger haug med lykke-til! Så spennende ) Håper dere får en flott fødsel og at det ikke bare er noe lureri på gang Gleder meg til fødselshistorier altså Også håper jeg vi prates på småtroll! Tvitvi - klem til dere begge
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Nei her stoppet det helt opp i går kveld. skjønner ikke hvorfor. Er -7 dager på overtid i dag, riene kom med 4-5 minutters mellomrom og så gikk slimproppen. Jeg var sålykkelig og veldig klar, men neeeida. Så her sitter jeg da, og i dag er det ikke noe tegn på at noe skjer. Må innrømme at nå er jeg fryktelig trist og kje og det har kommet noen tårer. Har time hos jordmor om en time så får se hva hun sier da. Men lykke til Preggy Sue! blir spennende å lese hvordan det har gått
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 17. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2010 Ånei, så kjedelig da! Ja, skjønner godt at du er lei og at tårene kommer; hadde det sånn selv, et par dager før jeg fødte. Men siden du hadde noen rier og proppen gikk, så er du enda nærmere målet!!! ;D Jeg tipper du er igang iløpet av morgendagen Jeg satte forresten klyx på meg selv dagen før jeg fødte, tror det trigga ettellerannet, kanskje verdt et forsøk?
Miessi Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Du er ikke eneste som må innom for å se om hvordan det går med alle som enda venter
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Jeg var på føden til sjekk i dag tidlig, og selv om de riene jeg hadde ga seg så har de da hjulpet på noe! Jeg var åpen to cm og livmorhalsen var kort og myk. så i dag tøyde hun meg. Så da er det bare vente å se. Har bare noen mensmurringer men ikke noe mer enda . Uansett så har jeg time til overtidskontroll på lørdag. Snart, SNART, er han her :)
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 17. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2010 Ja, der ser du; det var godt for noe, og du er nærmere målet Og mensmurringer er også bra
Baby Bliss Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 Hihi... så koselig å bli etterspurt! Jeg ble lagt inn den natten vettu... regnet jo med at det var "the real deal" siden jeg ikke har hatt kynnere i det hele tatt i svangerskapet og jeg i tillegg fikk en skikkelig slimtruse (beklager detaljer) rett før riene startet. Hadde kun 2 cm åpning da jeg kom inn, men siden riene var så sterke og tette fikk jeg bli til de evt. gav seg eller gikk inn i aktiv fødsel. Fødselen tok likevel lenger tid enn forventet og endte til slutt med keisersnitt. Så da blir jeg litt lenger her på sykehuset også... Fødselshistorien kommer senere når jeg har kommet meg hjem og funnet roen (eller om jeg blir her lenger enn forventet)! Men humøret er på topp!! Var godt å endelig få treffe lille Sverre!! Alle her på sykehuset er fantastisk snille og greie og jeg føler meg virkelig godt tatt vare på! Hvordan går det med deg nå da, Lykkeliten? Har du fått en liten en nå? Spennende å høre hvordan det går med deg... spesiellt siden vi satt der samtidig midt på natten med hver vår rieteller!
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 19. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 19. november 2010 Får gratulere enda en gang!! Er så deilig når det er over og man kan ligge og beundre det lille vidunderet...sukk... Kos deg
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 19. november 2010 #9 Skrevet 19. november 2010 Gratulere så masse Preggie Sue! Heldig du er! Sitter her enda jeg veit du. Riene ga seg etter 12 timer (!).. Men det gjorde så jeg åpnet meg to cm da. Skal til overtidskontroll i morgen så får se hva dem sier da. Men nå vil jeg ha han ut altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå